N.A. (Nog) een Quartz Tissot duiker (PR516)

Ooit een horloge ‘kwijtgeraakt’? Ik dus de Tissot PR516. Geen idee waar hij gebleven is. Misschien in een speelgoeddoos, in een jaszak? Gezien het feit dat het voor mij een toolwatch is misschien ergens (toch) uitgedaan en laten liggen. Verloren door bandbreuk lijkt me onwaarschijnlijk. Merk meestal snel dat ik een horloge mis en het is niet echt een horloge dan ongemerkt van je pols valt. Redelijk idee wanneer ik hem laatst droeg (engineeringsproject in Almelo), maar in de auto ervandaan heb ik vast gekeken op mijn horloge.

Misschien komt hij morgen ineens tevoorschijn. Balen is het wel.

potverdorie :frowning:
Ik hoop dat je hem kan terugvinden, ik raak zelf vaak iets kwijt als ik het “even” ergens neer leg. Als ik niet geconcentreerd genoeg ben dan vergeet ik dat dus.

Oei dat is kut… Wie weet ligt ie wel in een la te wachten om over 30 jaar door je zoontje ontdekt te worden! :slight_smile:

1 like

Alle lades zijn gecheckt. Op kantoor kan hij ook niet liggen eigenlijk.

Dashboardkastje auto?

Nope, gekeken

Ik zit ff te denken waar ik zélf allemaal zaken ooit terug gevonden heb.
Op de boeken in de boekenkast. (of er achter)
Tussen een stapel foldertjes. (check oud papier!)
Onder het bed.
Naast de auto stoel.
Netjes in een doosje wat ik anders nooit deed maar op dat moment eens wel.
In dat ene zakje van mijn jas dat ik anders nooit gebruikte.
Boven op de kast.
Onder de auto mat.
Boven op de afvalbak buiten.

Misschien toch even in Almelo kijken. (horloge even af gedaan tijdens klus werkzaamheden, zie afvalbak)

Dank voor het meedenken. Almelo is echter week of 3 geleden. Ik miste het horloge pas gisteren.

Oei, ja dan wordt het ingewikkelder :frowning:

Vind hem zeer geslaagd,erg mooi,en die met die oranje bezel is ook geweldig.:thumbsup:

Ja wrijf het er nog ff in :joy:

2 likes

En? Gevonden???

Nee!

Ik denk gestolen door Jele a.k.a. @mooieklokjes , die biedt hem nu aan op het Uhrforum.

…geintje (hopelijk niet gevoelig). Ik hoop dat hij weer boven water komt Jeroen!

1 like

Over boven water komen gesproken… Ik heb eens een zonnebril 1,5 jaar later opgevist uit de vijver in de tuin. Zal morgen eens gaan dreggen voor mijn Tissot.

3 likes

Hopen dat hij dan goed waterdicht is /was :wink:

On topic,
Mooi balen, hoop dat je hem terug vind.

Te koop? Heb de mijne niet meer gevonden…

Mijn exemplaar teruggevonden trouwens, in de voering van m’n toilettas na een snoepreisje naar Zweden.

4 likes