Na een tijdje opzoek te zijn geweest naar mijn 2e horloge, wist ik nog niet helemaal wat ik wou naast mijn rolex 126200. Dat is immer zo’n goede allrounder en wat wil een mens nog meer? Een beetje goud! Mag vintage, moet niet. Werkelijk alles is gepasseerd, van goudstalen seamasters, goudstalen 1601 datejust, tot aan jlc ultra thin.
Tot dat ik een geweldige omega 2709 rosegoud tegenkwam bij watchworks. Die kleur van dat rosegoud! Op naar Haarlem!
Super leuke ervaring gehad!
Farid is een leuke kerel met veel kijk op vintage horloges en verstand van zaken. Echt een aanrader!
Op de pols had ik gelijk een goede klik.
En na lekkere koffie en inmiddels een paar uurtjes verder heb ik de omega gekocht. Nog een extra band er bij en een mooie watchroll!
Ik ben zeer blij met deze prachtige omega en een mooie aanvulling op mijn rolex! En wat draagt zon 34mm heerlijk! Nu de foto’s!
Ja dat viel mij ook op! De wijzerplaat vertoon lichte patina, de lichte bevel op de lugs is zelfs nog zichtbaar. De hallmark van het goud is nog zichtbaar op zijkant kast. Je weet het nooit zeker maar hij lijkt ongepolijst! Het uurwerk is vers geserviced. Ben er erg blij mee!
Ja ik ben er super blij mee! Dankjewel! Hij is van 1954. En Dit is inderdaad behoorlijk uniek. Ze zijn haast niet te vinden zo in het rosegoud ( de meeste zijn staal en geelgoud) en het uurwerk loopt echt als een zonnetje! Keurig op tijd!