N.A. Omega De Ville Orbis voor/van mijn wederhelft

Hallo horlogevrienden,

Ik heb onlangs bij Ted van Baal mijn lapisblauwe TAG Heuer Aquaracer ingeruild op een mooie Omega De Ville Orbis voor m’n vrouw. Ik moest toevallig een x op zaterdag in Nijmegen werken (normaal in regio Arnhem) en ging in de middagpauze even bij Van Baal de etalageruit en stoep bevuilen (had geen kwijlbak bij me).

Toen ik daar deze De Ville Orbis zag dacht ik gelijk: "dat is 'm voor mijn (zieke) vrouw! Diamantjes en beren op de wijzerplaat, koekoek!

Nou, ik kan jullie zeggen: een schot in de roos! Zo trots als een pauw en zo blij als een kind is ze ermee.

Voor ik de foto’s plaats nog twee dingen: de Aquaracer heeft zeer snel, via Van Baal, z’n herintreding hier op het forum beleefd. Verder, is het misschien een idee om een apart topic te maken voor nieuwe aanwinsten voor/van de wederhelften?

Genoeg praatjes, nu plaatjes:

Grt. Marco

29 likes

Mooi. Beterschap met je vrouw.

1 like

Mooi verhaal, en mooie klok! Topvent, eigen horloge inruilen voor zieke vrouw! Topactie :)!

1 like

Prachtig gebaar! Beterschap!

1 like

Super aktie , en wat een schattig Omega’tje :slight_smile:

1 like

Gaaf gebaar! Sterkte en geniet er (samen) van.

1 like

Wat een mooi verhaal en wat leuk dat je vrouw er zo blij mee is. Uiteraard wil haar ook beterschap wensen en jou sterkte.

(En de vriendelijke groeten van de Aquaracer.)

1 like

Mijn beste,

Een mooie geste voor een getrouwe relatie. :heart:️:heart:️:heart:️
Chapeau!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Heel fraai, mooie actie en van harte beterschap. Nu zelf niet ziek worden anders blijven jullie bezig :wink:

2 likes

Echt een leuk horloge, dat gaat haar vast vooruit helpen :slight_smile:

2 likes

Mooi horloge🖒…beterschap gewenst!:face_with_thermometer:

2 likes

Mooie aanwinst, ik hoop dat het haar een beetje sterkt!

2 likes

Dat ze lang, en straks in goede gezondheid, mag genieten van een mooi geschenk van haar man. :raised_hands:

2 likes

Beterschap en sterkte gewenst! Mooie Omega.:slight_smile:

1 like

Leuk gebaar van je en fijn dat ze er blij mee is.
Beterschap gewenst natuurlijk.

1 like

Beterschap, uiteraard in de eerste plaats !

En wat een aparte wijzerplaat , vind hem er erg mooi door , alleen zou ik er zelf sneller door op uitgekeken zijn ben ik bang.
Maar goed, ik heb hem dan ook niet :wink:

Dat ze hem maar lang mag dragen.
Pieter.

1 like

Heel mooi gebaar van je en ook wel een leuk horloge natuurlijk!

Veel beterschap voor jouw vrouw en heel veel sterkte voor jou! Allebei positief blijven en dan komt alles wel goed :slight_smile:

1 like

Prachtig horloge, mooi dat je vrouw er zo blij mee is!

1 like

Mooi dat zo’n serieus horlogemerk zoiets speels aanbiedt, prachtig cadeau. Veel beterschap en sterkte voor jullie!

1 like

Wat een mooi gebaar van jou en leuk dat je vrouw er blij mee is , veel beterschap .

1 like