N.A. Omega Dynamic Chrono inclusief bandenwissel

Ik had 'm al een tijdje op het oog want er moest iets komen met geel, b.v.k. i.c.m. zwart en deze sluit daar mooi bij aan…

Toen een tijdje terug een “gewone” Omega Dynamic te koop kwam op dit forum heb ik nog ff getwijfeld maar besloten toch te wachten op- en te gaan voor de Chrono uitvoering. Toen deze dan ook recent op dit forum te koop kwam, heb ik direct toegeslagen.

De maat van ca. 38 mm. past me uitstekend en draagt lekker comfortabel.

Enige afknapper bij dit horloge vind ik de originele band. Ik vind de bruine kleur niet mooi combineren. Toen na ontvangst van het horloge het bandje wat meer versleten bleek dan verwacht, heb ik gezocht naar een mooi nieuw exemplaar welke goed combineert naar mijn idee.

Foto’s met oude band


Head only


Met de nieuwe “sport” band met mooi bijpassend wit/geel stiksel


Ik vind het een geslaagde combinatie! Enige minpunt is dat de originele Omega sluiting niet overgezet kan worden (breedte verschil).

Nadat ik gisteren bij een telling op 15+ horloges uitkwam, heb ik me voorgenomen het ff wat kalmer aan te gaan doen na al het nieuwe aanwinst geweld de laatste maanden.

Grt. Marco

7 likes

Dat staat hem inderdaad een stuk beter. Goede keuze! :thumbsup:

Mooie combi!

Mooi hoor👍🏽

Mijn beste,

Een oogstrelende combinatie!!
Proficiat!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Stukken beter! Colour-coded straps - altijd een goed plan…

…hoewel dit misschien wel erg veel oranje is… :slight_smile:

1 like

Van harte!!!
Mooie combi, met de nieuwe band…:+1:

Proficiat! Nieuwe band staat inderdaad goed!

Gefeliciteerd mooie combinatie zo .

Mooi horloge! De band?..niet helemaal “mijn ding”

Mooie aanwinst, en een mooie combi met de nieuwe band; veel plezier ermee!

Staat 'm goed! :ok_hand: