N.A. OMEGA MEMOMATIC. Zondag's leesvoer met diverse plaatjes

Werking uitgelegd door een zwaar verkouden Brit.

Super tof horloge!
Kun je die kasten zomaar NOS kopen?

En die wekker… :heart_eyes:

1 like

Prachtig horloge! Ik kende deze nog niet, maar zou in mijn bescheiden verzamelingetje niet misstaan. En bedankt voor het goede verhaal, ik had de koffie er inderdaad bij en weer wat geleerd. Op afstand kopen blijft tricky. Veel plezier met je Omega!

1 like

Wat. Ontzettend. Mooi! Erg gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! :+1:

1 like

Mooi verhaal, mooie zoektocht, mooi resultaat en last but not least mooi horloge, veel draagplezier!!

1 like

Nou, ik kwam deze op internet tegen bij een horlogemaker in de VS. Maar gezien het feit dat ze in 1969 geproduceerd zijn wordt het steeds lastiger denk ik.

2 likes

Knap dat je die hebt gevonden!
Schitterend horloge…écht te cool! :smiley:

1 like

Mooi en uniek horloge! Jammer van de poging tot oplichting maar gelukkig goed gekomen. Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!

1 like

Dank je wel!

1 like

Heel mooi horloge en prachtige foto’s.
Gefeliciteerd.

1 like

Geweldig horloge en wat een top verhaal, omdat het een goed einde heeft. Dat je er maar lang van mag genieten! :+1:

1 like

Dit vindt ik dus echt een mooi orgineel retro aanvoelend ontwerp. Vooral het kleurenpalet spreekt mij aan. Leuk om het verhaal van de zoektocht ook te lezen.

1 like

Mooi vehaal en prachtig horloge. Geniet ervan!

1 like

Heel tof horloge! Mooi gebaar ook om de gegraveerde kast terug te sturen aan die ouwe baas. Veel draagplezier

2 likes

Leuk verhaal met als resultaat een mooi horloge. Zo zie je maar dat de aanhouder wint. Veel draagplezier! :+1:

1 like

Wat een verhaal zeg, zo maak je nog eens wat mee! Goed dat je zo voorzichtig bent geweest met ‘Daniel’, dat advies neem ik mee als ik nog eens het duurdere tweedehands segment in ga. Mooi gebaar ook om de kast en caseback terug te sturen.

P.S. Ik ben ook een groot fan van de DMC-12, ik zie uit naar de nieuwe productie die (hopelijk) binnenkort gaat komen.

1 like

Ja ik ook. Lijkt me gaaf maar ook net-niet. Uiteindelijk zijn juist die vintage modellen zo gaaf.

1 like

Mooi verhaal van een lange maar geslaagde zoektocht.
Fraai exemplaar ook, veel draagplezier. :ok_hand:

Dat doe je netjes! Zal de goede man zeker waarderen denk ik zo maar.

2 likes

Dat is ook zo, alleen vindt ik het jammer dat die modellen zo vaak gemarteld zijn door vorige eigenaren, puntgave modellen lijken soms zeldzaam te zijn. Nou ja, in ieder geval een leuk project…:wink:

2 likes

Erg mooi en lekker weg geschreven. Vintage met wat nieuwigheid en een verhaal. Ik vind het overigens niet alleen netjes maar ook ronduit lief dat je de caseback en oude kast terugstuurt. Je bent zelf ook o.k. :grinning:

2 likes