Ik heb deze vorige week even mogen vasthouden.
Schitterend mooie omega!! Nogmaals proficiat!
Met recht een prachtig verhaal voor een schitterend, origineel horloge.
Na jaren er naar te hebben gekeken, wens ik je nu heel veel plezier met het dragen er van!
Vergeet niet tussendoor ook nog gewoon naar âthe real dealâ te kijken hè. Dat is die zeker waard.
Bedoel je met the âreal dealâ de oude kast?
Heb hem gisteren zijn adres gevraagd maar hij wil het absoluut niet terug.
In zijn woorden:
Heel erg bedankt dat je het me wil sturen maar ik kan er niets mee. Ik vind het al zonde dat ik het moest verkopen vanwege mijn artritis dus ik wil er liever niet aan herinnert worden.
Geniet van je horloge en draag het nog vele jaren met plezier!
Prachtig man. Leuk om te lezen, mooi horloge. Veel plezier er mee!
Nope, het echte horloge in plaats van een plaatje er van
Mooi verhaal en wat een prachtig horloge. Nu wil ik ook een Memomatic.
Prachtig horloge !
Gefeliciteerd er mee.
Mr. Blood zal blij zijn dat het bij een echte lliefhebber terecht is gekomen
dit vind ik misschien nog wel het mooiste aan dit verhaal (want nobel). Sowieso erg leuk om te lezen hoe je zoektocht verliep en dat je uiteindelijk meer dan geslaagd bent. Hij is heel gaaf met die oranje accenten.
Geniet ervan!
Mooie Omega en dito verhaal! Het feit dat je de case en caseback wilde teruggeven aan de verkoper laat zien hoe je in het leven staat
Veel plezier van je aanschaf!
Ps een wristshot ontbreekt nog.
Een goed verhaal en een prachtig horloge
Prachtig , net als het verhaal.
Zo, ik had het verhaal een paar dagen geleden al gezien, even âgeparkeerdâ en ben er net even lekker voor gaan zitten. Wat een verhaalâŚwat een horlogeâŚwat een mooie fotoâs!
Dit zijn de mooiste en leukste aanwinsten, op deze manier!
Mooi resultaat van je zoektocht, gefeliciteerd!
Bedankt! En de reacties zijn erg fijn om te lezen! Het is fijn om enthousiasme te delen.
Wat een prachtig horloge zeg en nu helemaal met die nieuwe kast. Die âsunburstâ brushing rond het glas ziet er echt superstrak uitđđť
Heel veel draagplezier van deze grail
Leuk verhaal en veel plezier met je aanwinst