N.A. Omega Speedmaster 9300 Titanium

Erg fraai horloge, gefeliciteerd!

Ik zou voor de zekerheid uit de buurt van zwembaden blijven…

1 like

De kleur is inderdaad bijna niet vast te leggen op foto’s, net als bij de PO… Binnendeurs bij kunstlicht kleurt bij heel donker, bijna zwart. Buiten in daglicht kleurt hij blauwer naarmate er meer zonlicht op het horloge valt. De Tachymeter heeft helaas geen lume.

1 like

Ik ga er niet mee zwemmen nee… :slight_smile: Ik spoel hem echter wel gewoon voorzichtig af onder de kraan met een klein beetje zeep. Dat gaat prima.

Mijn beste,

Fantastisch hoor!!
Proficiat dan ook met deze prachtige aanwinst!!
Veel plezier er mee. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Ongelooflijk mooi, :open_mouth:

1 like

Proficiat met deze knaller! En blauw is erg mooi blauw, tevens wat anders dan die eeuwige zwarte.

Die grijze met meteoriet uit dezelfde serie is nog mooier (afgezien van datum achtergrond) maar moet € 12.800 opbrengen, slik.

1 like

mooi.

1 like

Leuke extra functie is overigens dat de sub-dial op 3u twee kleine wijzers bevat voor de uren/minuten van de chrono. Hierdoor kan je hem ook als 2e tijdzone gebruiken door de chrono te starten om 12u in de gewenste 2e tijdzone. Dit wordt in de manual zo omschreven door Omega.

3 likes

Wow, heerlijke knaller dit! Erg mooie blauwvariant ook. :ok_hand:

1 like

Prachtig! :heart_eyes:

1 like

Topper dit. :thumbsup:

1 like

Deze uitvoering kende ik nog niet. Wat een kicke klok zeg! Veel plezier ervan.

1 like

Ieder zijn smaak natuurlijk maar …veel mooier dan dit wordt het niet. Proficiat!!

1 like

DAMMNNNNNNN!!! Holy shit wat een beauty

1 like

Prachtig! :heart_eyes:

1 like

Schitterend!!! :heart_eyes:

1 like

Gruwelijk mooi!
:+1:

1 like

Niet zelf gemeten want de batterij van de keukenweegschaal van de vrouw des huizes is leeg, maar online staat dat de stalen versie 180gr is en de titanium versie 126gr. Dat scheelt dan toch 30% in gewicht.

1 like

Fantastisch! Erg gaaf, bedankt voor het delen.

1 like

P E R FE C T :raised_hands: Gefeliciteerd!

2 likes