N.A. Omega Speedmaster Racing Co-Axial

Beste medeforummers,

Na in een topic gelezen te hebben dat forumlid Ratel (Jos) wellicht afscheid zou gaan nemen van z’n Omega Speedmaster Racing heb ik hem een p.b. gestuurd. Echter, ik moest eerst weer eens zo nodig een dagje nadenken en jawel hoor, er was me al iemand voor geweest! Waarom nadenken? Nou, ik heb nog geen halfjaar geleden een Omega Dynamic Chrono gekocht die qua kleurstelling dicht in de buurt komt en om nou twee Omega’s van dezelfde kleurstelling te hebben vond/vind ik ook een beetje overdreven. De Dynamic gaat dus weer in de verkoop!

De Speedmaster Racing in deze kleurstelling in de etalage bij Eugene van Baal heeft aldaar al eens een flinke vette plek op de ruit en een plas kwijl op straat veroorzaakt in Nijmegen! Toen kon ik me nog inhouden want een nieuwprijs van tegen de 4K vond/vind ik te gortig. De Dynamic Chrono heb ik tussentijds, een stuk goedkoper natuurlijk, als zoethoudertje kunnen kopen hier op het forum. Toen ik dan ook een paar maanden geleden deze Speedmaster Racing occasion zag, in werkelijk nieuwstaat, heb ik me weer kunnen inhouden (Jos niet) want “ik heb de Dynamic al in die kleurstelling”… tot kort geleden dus (dat inhouden van mezelf)…

Gelukkig bleek de eerste gegadigde wat minder vlot te kunnen/willen schakelen dan ik want na het respecteren van de gevraagde enkele dagen bedenktijd voor deze partij kwam er toch beweging in de zaak en heb ik zaterdag jl. bij Jos dit geweldige horloge kunnen ophalen! Wat een beauty, gewoon nog steeds nieuwstaat!

Genoeg praatjes, nu plaatjes (fantastisch hoe de plaat o.i.v. licht van kleur verandert en het “Omega” aan de binnenkant van de sluiting)

Ik ben heel blij met m’n derde Speedmaster!!! Naar verwachting, net als de andere twee, is dit een blijvertje!

Grt. Marco

28 likes

Familie portretje :wink:

Mooi hoor :+1:t2:

Nice! Proficiat!

Geweldige mooie klok!!

Gefeliciteerd, veel plezier ervan!

Terecht een blijvertje
Probeer nu alvast een tweede band te scoren want dat is straks natuurlijk bijna onmogelijk.

Een biejoetie is het

1 like

Wauw!
Wat een gave uitvoering!
Veel plezier van deze knaller!! :+1:

Mijn beste,

Een fraaie aanwinst!!
Veel draag-genot!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Gefeliciteerd :+1:

Niet mijn smaak, maar wel erg mooi!

Zeer fraai! Gefeliciteerd!

Groepsfoto?

Bijzonder mooie klok.
Geneit er van

Heel mooi!

Prachtklok, proficiat en heel veel draagplezier!

Dat moet , met recht, een blijvertje zijn.

Mooie klok in een kleurstelling die ik nog niet kende. Heel veel draagplezier gewenst :slight_smile:

Prachtige aanwinst gefeliciteerd . :thumbsup:

Vreselijk mooi, vooral het matte grijs van de wijzerplaat is prachtig!
Veel plezier er mee!