N.A. Omega Speedmaster Racing Schumacher "Scuderia Ferrari" geel

Ik was al een tijdje op zoek naar de gele en / of blauwe Speedmaster Schumacher editie dus toen deze hier op HF werd aangeboden heb ik me geen moment bedacht en toegeslagen.

Het is overigens het exemplaar waarover vorig jaar “nogal wat te doen was” hier op HF. Iets met discussie over niet goed uitgevoerd onderhoud enzo…

Horloge heeft een volledige revisie gehad bij Omega zelf waarbij het uurwerk is vervangen door het wat modernere Omega 3220 caliber en ook nieuwe wijzers zijn geplaatst, zie lumefoto.

Ik vind het een fantastische uitbreiding van m’n Speedmaster Schumacher collectie en zoek nog verder naar de hardblauwe uitvoering, b.v.k. de “Cart” uitvoering.

Deze aanwinst / uitbreiding betekent overigens wel dat, volgens mijn “1 erin - 1 eruit” principe, de Omega Dynamic Chrono weer plaats mag maken. Deze is op dit moment “uit logeren” voor onderhoud dus mochten er al liefhebbers zijn…

Genoeg praatjes, nu plaatjes


44 likes

Hele koele Marco!

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Gefeliciteerd, gaaf man :ok_hand:

1 like

Heel tof! Chapeau :ok_hand:

1 like

Fantastisch horloge zeg! Gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi Marco!
Aparte en speciale verschijning :ok_hand:

1 like

Mooi hoor. Mooi geel is niet lelijk!
:ok_hand:

1 like

Erg mooi klokje, heel veel plezier gewenst!!

1 like

Misschien een familiefoto??? Wel een prachtig kleurrijk horloge…:+1:

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

Nice, veel plezier ermee! :star_struck:

1 like

Mooie, veel draagplezier, :+1:

1 like

Ja graag!!

1 like

De rode uitvoering is ook “uit logeren”, i.v.m. onderhoud. Dus even geduld voor een familiefoto.

2 likes

Speciaal ding om te zien zo, eerst een paar seconde wennen maar stiekem wel mooi! Ik ben ook benieuwd naar de rest van de ‘familie’.

1 like

Vanochtend de rode opgehaald na uitgevoerd onderhoud.

5 likes

Hey, een familiefoto, altijd zeer geslaagd. Super collectie. Is er nu nog eentje (of meerdere) te kort? Dat rooie racing bandje is echt wel de spreekwoordelijke kers op de taart…:+1:

1 like

Gaaf om de verzameling te zien Marco! Die blauwe zal lastig worden om voor een goede prijs te vinden want die is het minst algemeen. De rode heb ik ook gehad, was een tof horloge maar moest plaatsmaken om mijn eerste Explorer ii te bekostigen😬

1 like

Een oude bekende van me… Hij blijft mooi, gefeliciteerd!

1 like