N.A. Orient Classic WZ0041AC

Net afgeleverd door tante post uit Japan. Na Seiko en Citizen is Orient mijn derde voorkeur merk.
Na een 3 tal Bambinos en 3 ster horloges was mijn wens om ook een Orient Star te bezitten. Na veel wikken en wegen viel mijn keus op een classic met waffel dial. Geheel in de stickers en “brand new.”


Mijn eerste Orient Star.
Orient Star Standard Date Nieuw model “Dignity” werd toegevoegd aan het standaardontwerp met een
gestempeld patroon in het midden van de wijzerplaat dat een driedimensionaal effect geeft en een matige Romeinse index
.

■ “Orient Star” was een “stralende ster” in 1951. Het is een authentiek mechanisch horloge ontwikkeld met de afbeelding van ". Sinds de introductie is deze serie geliefd bij veel echte mensen en is populair vanwege het eenvoudige ontwerp en de functies die niet zijn beïnvloed door de tijd.
■ Het “Orient Star Standard Date New Model” dat deze keer wordt uitgebracht, heeft een opnieuw ontworpen wijzerplaat van de “Orient Star Standard Date”, die in maart 2013 werd gelanceerd, en heeft een elegante indruk als een nieuwe kleur van de wijzerplaat. Het betreft een nieuw model met asbruin toegevoegd.
■ “Orient Star Standard Date New Model” heeft een kast met een diameter van 39 mm die gemakkelijk te gebruiken is, ongeacht de scène. De zijkant van de bezel en de helling van de lugs van de kast zijn zorgvuldig gepolijst om een ​​scherpe en edgy indruk te geven. De wijzerplaat is een combinatie van radiale lijnen op de buitenomtrek en stempels in het midden, en door een Romeinse index van gemiddelde grootte aan te nemen, is het afgewerkt in een ontwerp met diepte en waardigheid.
Daarnaast wordt voor de band een standaard 3-rijige massieve metalen band gebruikt. De spiegelafwerking aan beide zijden van het middenstuk geeft een elegante indruk.
■ Het ivoren wijzerplaatmodel maakt gebruik van vergrijsde wijzers en indexen. Hoge zichtbaarheid wordt geboden in combinatie met saffierglas met een niet-reflecterende coating.
■Hoewel het een mechanisch horloge op ware grootte is met waardigheid in dit eenvoudige en elegante ontwerp, realiseert het een redelijke prijs van 50.000 yen. Bovendien wordt er 2 jaar garantie op geleverd, waardoor het een model is dat je gemakkelijk kunt dragen van het bedrijfsleven naar het dagelijkse gebruik.

22 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst :+1::+1:

1 like

Ziet er goed uit, gefeliciteerd! :ok_hand:
Had nog nooit van Orient Star gehoord.

Hij oogt wel dik, hoe hoog is die?

1 like

10.9mm en 39mm diameter behuizing. Bandbreedte 20 mm.

Gefeliciteerd :ok_hand:, geniet ervan :+1:

1 like

Thanks. Mijn ander helft is gelijk op gevallen en ze wil hem graag met mij delen/ dragen. :rofl: :+1:

2 likes

Mooi ding! Gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

Prficiat en heel veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Erg mooi en vooral strak horloge, alles in balans, kijk die wijzers eens :ok_hand: Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Thanks Peter. Altijd op zoek naar pareltjes. Jouw horloges vind ik ook bijzonder mooie. :+1:

1 like

Leuke! Gefeliciteerd

1 like

Dat lukt je aardig :wink:

Thnx!

Ohh dat valt reuze mee.

Van harte! Frisse uitstraling. Veel draagplezier … :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Leuk horloge, staat sjiek :+1:t2:

1 like

Mooi horloge! Veel plezier ermee

1 like

Gefeliciteerd, mooie verschijning!:heart_eyes::+1:

1 like