Jij niet alleen, maar ik heb ze nog, koop de andere erbij:sunglasses:
Bam, hier spreekt de echte verzamelaar!
Ja ik had hem vorig jaar bijna van je gekocht, maar ik had net een blauwe aquis van iemand overgenomen en een paar hamiltons (waaronder eentje van jou). Dus zat een beetje krap. Helaas, want die rode moet ik toch nog eens uitproberen!
Klopt! Heb je die Hamilton nog trouwens?
Ik vind die Aquis wel iets gaafs hebben, ook altijd spijt gehad van de ruil toen. Als vervanger heb ik nu het nieuwe model Small Second Date, die heeft het hele spijt gevoel weg genomen
Nu is het enkel nog jammer dat het een dure les was toentertijd, maar aldoende leert men!
Als ik je een tip mag geven en je zoekt een Red Limited, vermijd die voor die prijs, zeker met gebrek aan stalen band
Nee die Hamilton is vrij snel weggegaan. Ik kon er geen klik mee krijgen op de een of andere manier. Ook ander pilot watches die ik daarna heb gehad zijn ook snel weggegaanâŠ
Nee, voor dat geld koop je bijna het nieuwe model op staal
Veel draagplezier
Volgens mij heb ik jouw aquis wel een aantal keer op mân telefoon haha! Maar inderdaad ga ervoor sparen. Recent nog wat aangekocht dus neem er lekker de tijd voor, en hopen dat er iets moois voorbij komt!!!
Klopt!
Ik neig er een beetje naar weer wat te veranderen en weer op zoek te gaan naar zoân Hamilton. Erg gaaf horloge vond ik het persoonlijk!
Ja hij was goed afgewerkt vond ik zelf. Ik vond hem wel net te groot. Normaal roep ik dat niet gauw, maar dit was 46 mmâŠ
Gefeliciteerd met deze mooie aankoop.
Heel mooi!