Ik had de groene versie op rubber maar die vond ik een beetje dunnetjes. Dus ik dacht ik probeer hem gewoon op staal. Kijken of dat anders is. Hij is net binnen en mijn eerste indruk is behoorlijk positief. De maat is goed, hij draagt wat groter dan op rubber. Ik vind de lume mooier dan bij de oude Aquis versie. Maar de band is net wat minder massief. Aan de andere kant draagt hij weer een stuk lichter. Hopelijk is dit een blijvertje, dan heb ik weer eindelijk wat rust!
Weer een er bij in de familie! Gefeliciteerd!
Prachtig afgewerkt en heerlijk stoer horloge. Geniet ervan!
Mijn beste,
Proficiat met deze getalenteerde aanwinst!!
Een fraai horloge van een befaamd horlogehuis!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Fucking vet, goeie keuze
Lekker hoor. Staat je goed!
Ja ik vind die armband nog steeds toffer op die oude versie moet ik zeggen
Thanks!
Nice!!!
Blijft een prachtige klok . Van harte gefeliciteerd.
Prachtig. Moet ooit ook nog een keer een aquis scoren! Veel plezier ermee!
Doen! Ik heb er een paar gehad en iedere keer geflipperd voor iets wat ik nog leuker dacht te vinden. Maar op de een of andere manier keer ik toch iedere keer terug naar de aquis
Mooi man, van harte met deze aanwinst!
Doen. Geld opzij leggen, want je krijgt er geen spijt van.
Tweedehands nog enigszins te betalen ( ruim begrip ), beurtjes zijn ook nog normaal, en gewoon een dikke oerdegelijke duiker met een band om van te kwijlen.
Het mooiste is misschien nog het glas, wat echt perfect rond door loopt in de schuine bezel :
Veel draagplezier.
Wat een prachtig horloge is de Aquis toch!
Van harte met de NA en draag hem met plezier.
Zeker een aanrader! Zeer degelijk horloge waar je zeker geen spijt van gaat krijgen.
Klopt! Let wel op dat je je er even in verdiept, kom regelmatig modellen tegen voor astronomische bedragen.
Zo kom ik net één van m’n oude Aquis tegen, bijna anderhalf jaar geleden gekocht, staat nu op mp voor bijna hetzelfde bedrag als ik toen betaald heb
Die rode? Haha
Het was ook jou opgevallen?