N.A. Oris Artix Complication

De mooiste Oris! Die spookt al lang door mijn hoofd. Proficiat.

1 like

Prachtig! Met Oris kun je niet fout gaan :grin:

1 like

Erg mooi in deze lichte kleurstelling. Groeten van z’n donkere wederhelft:

Die opgelegde uur indexen zijn een genot om morgen met daglicht naar te kijken. Laat je maar verrassen door de schittering. Werkelijk fantastisch hoe ze soms lijken te verdwijnen. Veel draagplezier.

3 likes

Goh, de tweede mooie Oris vandaag.

1 like

Leuk lekker veel foto’s! Veel plezier ermee :slight_smile:

1 like

Dat kunnen ze bij Oris goed inderdaad :+1: heel mooie aanwinst van een prachtig merk! Geniet ervan, die vergiffenis komt vast wel goed :wink:

1 like

Super leuk verhaal. En een nog mooier horloge

1 like

Hoewel jouw horloge ook zeer mooi is, vind ik de mijne net dat tikkeltje mooier ook omdat ik in dit model de metalen band net iets minder vind dan de lederen band (terwijl ik normaal wel erg houd van metalen banden). Uiteindelijk zijn het allemaal kleine details die je doen kiezen voor de donkere dan wel de lichte plaat, metalen band dan wel lederen band


Ik wens je vooral veel draag- en kijkplezier met jouw Oris Artix Complication :+1::clap::+1:

1 like

Wauw wat een schitterend horloge zeg! :open_mouth:

1 like

Vraagje in een wat ouder topic; maar excuses. Ik heb deze klok besteld via i-net grey market. Maar ik zal hem niet elke dag dragen (er liggen meer om polstijd te vragen). Maar ik heb ook geen winders. Kun je de moonphase weer gelijk zetten door de tijd gewoon vooruit te draaien of moet dat echt separaat? want dan is mss een winder toch een investering waard


Er zitten 4 (verborgen) pushers aan de zijkant. Hiermee stel je de dag/maand/datum en maanstand separaat in.
Met het verzetten van de tijd draait ook alles mee vooruit, dus keuze genoeg.

Inderdaad instellen van maanfase kan zeer gemakkelijke met de verzonken drukknoppen op de zijkant van het horloge.

Proficiat met de aankoop van je horloge :clap::+1::clap:

Wat een schoonheid, gefeliciteerd met je aankoop :+1:

1 like