N.A.: Oris Swiss Hunter Team PS Edition

Een poosje geleden alweer deze Oris Swiss Hunter Team PS Edition gekocht van, en met dank aan @Logie

Geweldig horloge, erg blij mee! Mooi maatje (38 mm), bescheiden klokje, voor mij het perfecte horloge. Hoewel niets mis met de originele bandjes van het horloge, heb ik een band
van Bulang & Sons erbij gekocht. De combinatie van een donkere (donkergrijze/zwarte) dial met een bruine/camel band vind ik altijd erg goed matchen. Straks met de warmte
de originele stalen band er een poosje aan, ook erg stoer natuurlijk.

Bijzonder ook het kleine ‘Zwitserse vlaggetje’ aan het begin van de secondewijzer, en de subtiele ‘ringen’ op de dial (zie tweede foto).

!

29 likes

Mooi ding!

1 like

Toevallig pas nog opgezocht, herinnerde hem nog van @Logie idd. Vind hem erg mooi, vooral op staal. Sportief en stoer ding. Vee plezier ermee!

1 like

Mooi! Oris is en blijft een favoriet van mij.

1 like

Gaaf…zien we hier vaak. :ok_hand::+1:

1 like

Ik vind hem erg cool! Oris is een fantastisch en onafhankelijk merk :sunglasses:

2 likes

Mijn beste,

Fantastisch!!
Een prachtig horloge met een aanstekelijke schoonheid!!
Ik wens je er een fraaie tijd mee.

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Veel plezier ervan!

1 like

Mooie toolwatch van een topmerk :blush: geniet ervan!

1 like

Dat Zwitserse vlaggetje is idd een leuk, opvallend detail!

Veel draagplezier!

2 likes

Mooi horloge met een leuk detail dat vlaggetje, maar deze band lijkt mij geen verbetering ten opzichte van het origineel.

1 like

Zit deze origineel niet op een legergroene canvasband? Die combinatie is echt top.

Zou ook wel staan inderdaad. Origineel op een zwarte leren band en op een stalen band, beide met vouwsluiting.

Bedankt voor jullie reacties! :+1:

Heel mooi horloge. Ik vind m juist heel gaaf op donker leder. Zo heeft Oris het bedacht, prachtig:

Is bij deze uitvoering ook de achterkant voorzien van het vliegtuig logo?

Anyway… geniet ervan. Mooi horloge die je niet veel in het wild ziet! :+1::+1:

1 like

Prachtig!:ok_hand::slight_smile: Van harte gefeliciteerd met deze prachtig mooie aanwinst!

1 like

Goed om te zien dat je er nog steeds blij mee bent. Het is ook een erg leuk horloge!

Vind hem zef echter ook wat geslaagder op donker leer of op staal!

1 like

Mooie aanwinst

1 like

Zo is het maar net.

2 likes

Dankjewel, zal ik doen! Klopt,met vliegtuig logo op de rotor :small_airplane: :wink: