N.A. Poljot Navitimer Blue Angels

Volledig opgewonden van mijn telefoon de stopwatch gestart, pas na 59 uur 3 minute stopte het 3133 uurwerk (Valjoux 7734) met tikken, dat halen mijn Unitas, ETA & Valjoux uurwerken niet, ook mijn Rlx niet btw

Mooie prestatie van zo’n Russische ‘Navitimer’! :sunglasses:

Mooi horloge. Zou er zo ook een kopen als ze er eens uitbrachten waar de slide rule ook kan draaien :slight_smile:

LB! :grin:

Ik heb de Poljot nu 1,5 maand en na zo’n periode kan ik meestal voor mezelf wel goed bepalen of de aanvankelijke klik ook een blijvende bekoring blijkt

Nou ik kan zeggen dat ik dit horloge nog mooier & leuker vind dan ik zelf dacht

De wijzerplaat in deze kleur is werkelijk geweldig afhankelijk van de kijkhoek en lichtval is de kleur zwart, danwel diepblauw of heel licht blauw (zoals een zomerse zonnige hemel), dit is toch wel de kers op taart in deze uitvoering

Ik heb 1 moment gehad dat het uurwerk stopte met lopen, ik had het horloge net ietsjepietsje te strak opgewonden, maar na wat zachtjes kloppen op de hand liep die weer als vanouds

Ben nu nog voorzichtiger met opwinden, de Navitimer houd goed zijn tijd als de Rus ook nog eens langdurig betrouwbaar blijkt te zijn dan is de Poljot voor mij op elk vlak een topper en doet in draagplezier niet onder voor bv mijn Rolex Sub

2 likes

prachtige klok. overweeg 'm zelf ook. alleen nergens een ‘overnemertje’ te vinden. dus wellicht toch een nieuwe aanschaffen… las op poljot24 dat het wel eens de laatste kans kan zijn. En zo groot is de schade voor een nieuw exemplaar ook weer niet… Dat is dan weer het leuke van zo’n ‘russische breitling’… veel plezier nog van uw exemplaar!