N.A. Poljot Navitimer Blue Angels

Over genomen van DVDBosch, lekker aan de gang geweest met Cape Cod en weer in prestine conditie

De wijzerplaat is blauw maar oogt ook vaak zo donker dat het zwart lijkt, vind ik juist prachtig, heb er 10 jaar geleden ook al eens met een schuin oog naar gekeken, maar twijfelde over de (Russische) kwaliteit.

Toen wist ik nog niet dat het 3133 uurwerk eigenlijk een Valjoux 7734 was en dat in de crisistijd van de opkomst van quartz horloges de machines en onderdelen in Russische handen waren gekomen na wat ik begrepen heb

Nu enkel pics :sunglasses:

32 likes

Heb steeds meer spijt deze ooit verkocht te hebben, mooi!

Ik had er een milanaise band opzitten, kan veel banden hebben.

Gr. Marc

Erg mooie Poljot!
Van harte en veel plezier met het dragen van deze Rus :+1:t2:

Dank jullie :slightly_smiling_face:

Ik ga lekker met banden experimenteren :sunglasses:

1 like

Lekker!

Een mooie, gefeliciteerd!

Mooi ding hoor!

??? nou ja, zeg!!!

Sorry :sweat_smile:

Ik ook…in zwart gehad.

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst !

Mijn beste,

Leuke aanwinst!!
Valt veel te beleven op de wijzerplaat!!
Geniet er met volle vreugde van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mooi horloge!

Die wijzerplaat is fantastisch en 40mm is een mooie maat. Had dit ook wel als een serieuze optie gezien als hij niet 16mm dik was.

Dit is een zeer mooie versie :ok_hand:

Je hebt hem! Gefeliciteerd! Prachtige sunburst blue wijzerplaat en zoals iedereen die een Rus heeft gekocht! Het gaat niet je laatste zijn!

Gaaf ding. Veel plezier er mee. Wel bijzonder dat een Russisch horlogemerk een hommage uitbrengt aan de Blue Angels…:+1:

PP!
(Prachtige Poljot)

Gefeliciteerd en veel plezier gewenst van de nieuwe aanwinst.

Ja dank jullie :slightly_smiling_face:

Ik heb de Poljot nu 2 dagen en ‘the feel’ isvoor mij goed, de totale balans is er ook, de bekoring.

Wat me wel vaker is overkomen met horloges, is op het moment dat je je nieuwe aanwinst hebt, je er of geen klik mee hebt, of dat de bekoring gauw weg is.

Dat is met deze Poljot niet en ik wist niet of het een blijver zou worden, maar ik weet (een beetje op de voorhand)) dat dit wel een blijver is.

Dit is 1 van mijn goedkoopste horloge aankopen, op mijn SKX007 na (aangeschaft 20 jaar geleden in Zuid-Korea voor omgerekend € 55)

Kon niet slapen, dus bed uitgegaan en wat gaan ‘prutsen’ met mijn horloges

Ik ga door mijn horloge spulletjes heen kom ik deze band tegen! Die heb ik erop gezet voor de foto, maar die gaat er natuurlijk direct weer af, kost meer dan de Poljot, maar geinig vind ik het wel, maar dit is als ‘vloeken in de kerk’! :wink::innocent:

1 like

Deze leren band past er beter bij :smile:

3 likes