N.A. Promaster GMT world time šŸ¤© whooooop

Hij is er eindelijkā€¦

Alsof er een vloek op rustte, of me niet gegund werd door een hogere macht; maar ik had dit horloge al 2 x eerder besteld en werd vanwege leverings- of transactie-problemen geannuleerd :sweat:

Maar eej, ā€œcesā€™t la vieā€ schijnbaarā€¦ Nu genieten van het feit dat ā€˜het langverwachteā€™ eindelijk is gearriveerd. Toch wat spannend want ik had het horloge in kwestie nooit live gezien en bleek ook schaars. Maar wat een meevaller, wat zeg ik; wat een klatser :star_struck: maar daarover zo meerā€¦

Vanmiddag werd ik door het thuisfront geappā€™t dat er ā€œeenā€ pakketje was gearriveerd. Eenmaal thuis; we eten bij ā€˜ons pap en ons mamā€™. Yo, kom dā€™r aan. Pak mijn pakketje straks wel uit. Want dat wil ik op 't gemakske doen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb fantastische schoonouders, maar gevalletje; echt? Nu? Maar na een smakelijke maaltijd, met rasse schreden op huis aan. Eindelijk :partying_face:

Een keurig pakketje stond op me te wachten. Keurig en bombproof verpakt. Chapeau! En tadaaaaaa een sjiek citizen-doosje verschijnt vanuit de zee van noppenfolie. Doosje open en; what a surprise. Veel fijner, smoother en beschaafder dan het beeld ik de afgelopen dagen in mijn hoofd had geprent. De wijzerplaat ligt ogenschijnlijk zo diep dat hij haast de deksel moet ā€˜kussenā€™. De cijfers in een mooi font, in een super leesbaar contrastrijk wit op een matte zwarte wijzerplaat. De ingelegde print op de bi-directional vezel mega-strak en de bezel zelf voorzien van een keurige subtiele brush. De kast is zo ligt gebrushed dat het haast satin lijkt. Fraai :ok_hand: Zelfs de band is een fraai exemplaar. Solid, mooi aansluitend op de kast, geen enkele rammel of storend geluid, fraaie brush en een mooie solide sluiting met een taper van 22 naar 18mm. Maar nou hou ik er over op; zeg nou zelfā€¦ ā€œSchĆ“n of wa?ā€

Bedankt voor het lezen :v:

78 likes

Erg mooi horlogešŸ‘

1 like

Mooi ding :+1:t2: proficiat.

Ben benieuwd hoe de zwarte uitvoering er in het echt uit ziet.

1 like

Wowā€¦ Knap horloge!

Lekkere klok zeg! Ziet er ook heerlijk bombproof uit. :exploding_head:

1 like

Dank u heren :v:ļø

Klopt, dat was ook exact wat ik zocht :wink:

1 like

Stoer ding!:sunglasses:

1 like

Ik heb het niet op GMTā€™s. Die 4e wijzer snap ik niet, heb geleerd om klok te kijken met 3 wijzers. Al die steden erop begrijp ik ook nooit, boeiend hoe laat het aan de andere wereld is.
Maar dezeā€¦ deze zou ik zo om mā€™n pols slingeren en er de hele dag naar kijken. Tof ding! Veel plezier ermee!

2 likes

Die klok is gaaf enzo hĆØā€¦ Maar die band!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Gaaf ding! :sunglasses:

1 like

Da is zeker een schƓn ding, daor kunde gij hendig mee over straot.

1 like

Supervet ding! :ok_hand:

1 like

Netjes hoor

1 like

dik! :+1:t2:

1 like

Schitterend horloge :ok_hand:t2:

1 like

Fraai horloge heb je daar aangeschaft. Ziet er inderdaad mooi uit zoals deze stalen versie is bewerkt. :+1:

1 like

Joaaah zekƻr :wink:

Bedankt voor de genereuze compliment :ok_hand: mooi contrast met die knappe flieger :wink:

1 like

Hij is lekker :star_struck:

Gefeliciteerd en veel plezier ermee :+1:t2::smiley:

2 likes

Die verdient inderdaad credits :ok_hand: de individuele schakels zijn ā€˜en profilā€™ niet ovaal maar meer druppelvorm.

3 likes