N.A. Promaster GMT world time 🤩 whooooop

Met recht een prachtige klok!

Prachtig horloge heb je gekocht kerel! Geniet ervan😎

Geen probleem, al wil ik geen enkele dealer zwart maken, aangezien sommige zaken overmacht bleek of juist het probleem lag bij het tussenkanaal.

Maar de eerste keer besteld bij een partij, maak bleek na 1 dag dat het horloge in kwestie dus toch niet op voorraad was in het warehouse. Helaas. Tweede keer besteld via amazon.nl, bij een marketplace handelaar in Spanje. Daarbij liep mijn betaling via Amazon maar bereikte nooit de marketplace-handelaar. Dus die stuurde op zijn beurt, logisch, nooit het horloge op. Derde poging besteld bij een andere handelaar in Spanje, met een zeer behulpzame klantenservice via mail en Whatsapp en werd het horloge op woensdag om 17.53u gepost via FedEx, en thuis ontvangen omstreeks 13.30u de volgende dag. Supersnelle verzending dus vanuit Spanje. Door het binnen de Europese Unie te bestellen ook geen import-heffingen etc. :ok_hand: Maar 3x verschillende webshop dus, waarbij alle lof voor de de service en communicatie van de uiteindelijke leverancier.

1 like

Dank u allen :pray: vandaag uiteraard op de pols, en het draagt echt mega comfortabel, mag ik wel zeggen.

1 like

Prachtig, mooi horloge!

Zeker een plaatje. Gefeliciteerd met je aanschaf.

Vandaag even wat andere bandjes geprobeerd. Conclusie kan veel hebben, vind ik :ok_hand:

Zwarte NATO

Canvas

Mesh

Zwart leer met wit stiksel

Rubber

Croco embossed leer

5 likes

Hele fraaie klok en de wijzerplaat ligt inderdaad erg diep! Geniet ervan :slight_smile:

Edit: die rubberen strap :blush: