Die explorer is heel mooi, ja. Ik vind het de mooiste Rolex van alles wat ik tot nog toe voorbij zag komen. Het is dat het ver buiten mijn budget is, anders had ik deze ook wel willen hebben.
Mooie aanwinst, van harte en 1 van de mooiste Rolexen.
Goede keuze! Zelf de Milgauss ook eens gepast bij een AD. Ik vond hem erg mooi maar voor mij persoonlijk ook iets te dik en te glimmend. Wat dat betreft is de Explorer echt perfect. De schoonheid zit hem in de details!
Geniet ervan!
Congrats! Krijgt mij bij ook nog steeds de meeste draagtijd!
Mooi hoor, enjoy man
Mooie aanwinst
gefeliciteerd
Stijlvolle aanwinst! Geniet ervan!
Prachtig horloge! Gefeliciteerd! Deze staat ook op mijn wishlist.
Van harte met je aanwinst!
Nogmaals van harte en welkom bij de club.
Deze 36mm is zo ontzettend veelzijdig. Zelf had ik 2 dagen nodig om aan de maat te wennen, maar nu kan ik can 42mm Explorer II in de ochtend heel soepel overschakelen naar de 36mm.
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.
Je post zet me wel aan het denken .
De 124270 en een groene 126000 zijn de enige twee Rolex exemplaren waar ik aan denk om mijn DJ 126200 voor in te ruilen. 36mm is voor mij echte " comfortabel zone " dragen. Alleen ben ik niet uit of een zwarte plaat best bij mij past.
Groeten, DJ
Echt heel cool horloge vind ik het. Ik hou ook wel van het idee van zo ƩƩn top horloge te dragen. Gefeliciteerd met je aanwinst en wens je er veel draagplezier van
Ik vind persoonlijk de 124270 explorer echt een sleeper! Je kan ze grijs kopen ong. 2k boven list. Terwijl de sub, gmt milgauss en OP allemaal veel meer kosten. Het is een nieuw model, en ten opzichte van de OP groene plaat vind ik de explorer beter te dragen op alles. En het model is natuurlijk qua historie ook prachtig!
Prachtig horloge!
Proficiat!