Goedemorgen allen!
Laatste tijd zat ik onder genot van een biertje eens goed na te denken wat te doen.
Ik heb vorig jaar rond de zomer een Milgauss kunnen bemachtigen bij de AD. Het lastige op dit moment met rolex is, dat sommige (lees veel) modellen niet te passen zijn. In het moment van aanschaf vond ik de Milgauss prachtig! Na een tijdje begon mij te storen dat deze toch wel zwaar draagt.
Eerst een keer te koop gezet toen weer even geprobeerd. Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat dit niet de daily beater is voor mij. (Draag over het algemeen maar 1 horloge vaak)
Ondertussen was ik aan het kijken naar Jlc, Blancpain, en Lange. Dat is heel mooi spul, stuk voor stuk prachtige, en misschien wel meer hoogstaande horloges dan Rolex.
Maar wat wil ik:
-daily beater beetje onder de radar.
-tot 10k
-minimale waterdichtheid 100m
-36 tot 38mm
- donkere wijzerplaat.
Er zijn veel horloges die daaraan voldoen, alleen de Rolex Explorer is een icoon!
AD’s aangeschreven, bezocht, gewacht… voor mij helaas niet te krijgen op korte termijn.
Toen zag ik er een voorbij komen bij Wristcandy! Het setje was compleet! En in nagenoeg ongedragen staat. Van een Belgische horlogemakker geweest die er zuinig op was. Some say that it’s bought on Ibiza
Gisteren richting het zuiden gereden en een heel warm ontvangst gehad bij Jeroen! Prachtige plek! Na de koffie voor mij en thee voor mijn vriendin, de deal gemaakt en de Milgauss ingeruild voor de Explorer. En man man wat is hij mooi! Hij verdwijnt om de pols ten opzichte van de Milgauss! Ik hou het wat Rolex betreft voorlopig op 36mm, wat een fijne maat!
@WristCandy heel erg bedankt voor de fijne deal!
Nu de plaatjes!
Is het geen snoepje?