N.A . Rolex Sub 116610 LN

ik ben vanaf vandaag de trotse bezitter van een ceramic Rolex Sub Date uit 2012. ik heb hem als fullset kunnen aanschaffen. de klok is volgens de bon in 2012 op de miljonairs beurs met €1.200 korting gekocht voor €5.800. ik hoop bij deze aanschaf eindelijk verlost te zijn van het “flipperitus” virus en wil hem voor lange tijd houden.

44 likes

gefelicteerd!!

en mocht je toch een ND willen, dan kan je me een pb sturen :stuck_out_tongue_winking_eye:

ik had de keuze tussen deze en een No Date fullset uit 2015 voor €5.800. het is uiteindelijk toch de date geworden. na de adviezen uit het forum omtrent het dagelijks gebruik realiseerde ik mij dat ik voor mijn werk toch wel vaak moet weten welke dag het is en dat heeft mede de wijzer doen doorslaan. Ik heb in het verleden voor en jaar een no date gehad en de datum was soms wel een gemis. Een ander argument was ook dat ik tot op heden vaak na een tijdje behoefte had om te flipperen. De vraag naar een date is groter en maakt de verkoopbaarheid ook beter. Maar ik heb nu tegen mijzelf gezegd dat deze een blijvertje is.

4 likes

Proficiat!

N.b. flipperitis is ongeneeslijk vrees ik

3 likes

Goede keus :metal:

Proficiat, veel draagplezier

Van Harte met deze mooie aanwinst.

Mooie keuze gemaakt en grote kans dat je weer een tijd vooruit kunt, gefeliciteerd.:+1:

Mijn beste,

Een voortvarende verworvenheid!!
Ik wens je er een langdurige polstijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Sjiek ding!!! Geniet ze!

Een icoon! Geniet ervan!!

Gefeliciteerd en de volgende wellicht een daydate, zodat je kan zien welke dag het is. :wink:
Geniet van je aanwinst.

2 likes

Nice :ok_hand:

Erg mooi :ok_hand: geniet ervan!

Gefeliciteerd met de aankoop! Het is een mooi horloge, maar zoals eerder gesteld ben ik niet zo’n fan van deze jongen:

Mooi hoor !
Proficiat !

Heel mooi !
veel plezier er mee !:ok_hand:

like

Geweldige aankoop, geniet ervan.

Fantastisch! Geniet ervan!