N.A. Rolex Yacht-Master 116622 Blauw

Wat een geweldige aanwinst weer.
Mooie combi met de grijze ook.
Gegeliciteerd Marco.
:+1:

2 likes

Gaaf duo hoor. De bezels vind ik erg mooi. :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

Schitterend!! Wat een horloge… :heart_eyes:
Veel draagplezier!

2 likes

Wat een knal set!

2 likes

Wow Marco! Wat een topper!

2 likes

Iedereen bedankt voor de enthousiaste reacties!

Hierbij de beloofde foto update, inclusief :sunny:

Kijk eens hoe mooi de plaat verkleurt in het zonlicht…zo gaaf!

Dat wordt genieten dadelijk

14 likes

Ben je adres kwijt, kun je hem nog even berichten. Altijd zo vervelend als je net te laat binnen komt wandelen!

5 likes

Eet smakelijk! Mooi nieuwe aanwinst. Veel draagplezier…

2 likes

Prachtig en van harte!
Draag hem in gezondheid en geniet er van!

@jeroenderee
Ook van harte! Vind hem op jouw foto mooi uitkomen die wijzerplaat :+1:

Ik vind sowieso het mooie van de YM hoe de bezel is gedaan. Dat polished met brushed vind ik erg mooi, het licht maakt het verschil.

2 likes

Wat vind je van de YM qua krassen en slijtage op de bezel? Heb ook al een tijdje gekeken naar een 116622 blauw. Maar de platina bezel houdt me tegen…

2 likes

Nou, eeeeuuuhhhh… de YM Rhodium heb ik nog geen drie maanden, nieuw gekocht en zeer behouden gedragen in m’n vrije tijd, afwisselend met nog drie andere Rolexen. Tot nu toe niets te zien op de bezel.

De YM blauw is van 2015 en ook z.g.a.n. op de bezel, eigenlijk niets te vinden qua beschadiging…

1 like

Wow, geweldig gaaf horloge. Horloges

1 like

Prachtig, vooral (zoals ik bij Jeroen ook al schreef) de blauwe wijzerplaat met de rode en witte accenten! Dat is precies wat ik mooi vind bij zo’n horloge! Veel plezier er mee gewenst!

2 likes

Prachtig! Persoonlijk vind ik de Yacht Master eigenlijk wel de mooiste Rolex die er is.

3 likes

Congrats ! Erg mooi

:+1:t2:

1 like

Prachtig, gewoon prachtig .
Veel draagplezier, :+1:

1 like

gefeliciteerd.

1 like

Hoe bevalt de YM blauw na een ruime maand? Ik heb van de week weer even de rhodium omgehad en zit toch wel weer stevig naar de blauwe te kijken. De voordelen van een moderne Rolex, zonder de lompheid van de kast van de GMT en Sub…

1 like

Geloof dat ie retour verkoper was…?

1 like

Dat is antwoord genoeg :disappointed_relieved:

1 like