N.A. Rolex Yachtmaster 116622 Rhodium, voor 't eerst stickers pellen!

Eén van de leukere Rolexen… gefeliciteerd !

2 likes

Sorry hoor maar wat een onzin “echt te groot”!! Deze 40 mm. past me uitstekend en ik weet uit ervaring prima wat wel en niet kan.

Deze Yacht-Master heeft zelfs nog een wat kleinere L2L maat dan mijn 116710BLNR die ik als het maximum beschouw. Vorig jaar heb ik alles L2L > 48 mm. en diameter > 40 mm. opgeruimd dus…

Laten we het er maar op houden dat de foto “echt te groot” vertekend…

Is 17,25 cm. met platte bovenkant zo dun dan?

4 likes

Is volgens mij zijn eerste post , ik vond zijn post ook totaal onzinnig !

3 likes

Huh?

2 likes

Precies ja :crazy_face:

2 likes

Deze en de zwarte met goud vind ik de mooiste rolexen.Van harte met deze prachtige aanwinst.

1 like

Hotswanker !!

W T F betekent dat nou weer :grin::grin:

Hotswank (er)
giphy (5)

1 like

Btw,

Prachtige aanwinst. Misschien wel de mooiste in de Submariner style. En I love metal bezels. Wordt het horloge minder groot van.
:wine_glass: op je keuze en mooie klok.

1 like

Relax man! Iedereen heeft (en geeft hier) zijn eigen mening, daarom laat je je horloge toch ook aan mij (ons) zien, maar dat mijn mening anders is dan die van anderen is wel duidelijk. Kan best heel goed kloppen dat het lens in je mobieltje ‘vertekend’, voor een goed wrist-shot daar heb je een macro lens nodig. Ben ook helemaal geen Rolex-hater maar slechts een ‘te groot horloge’ hater, ongeacht het merk! Als jij hem perfect vind voor jouw pols: helemaal goed! Op de foto’s lijkt het iig net alsof je geen pols meer ziet…

Dus knal je je eerste bericht er zo in.
Ja, jij gaat vast veel plezier krijgen hier!

De kunst is gewoon om foto’s van verder af te maken met kleine polsen.

2 likes

hehehe ik krijg het in de gaten!

Heb je deze forumnaam gekozen n.a.v. het bericht van @watchup?

Ik heb niet het hele draadje gelezen maar neem aan dat het “uit de stikkers halen” inmiddels is gedaan en man man, wat een mooi horloge komt er dan tevoorschijn!:ok_hand:

Gefeliciteerd met het “nieuw gevoel”, nog meer met dit horloge en heel veel draagplezier gewenst!

1 like

Eeeeuuuuh, neen, nog niet. Stickers van de band zijn er inmiddels wel af maar op de kast en sluiting zitten ze er nog op. De stickers op de caseback en “in” de gesp laat ik sowieso zitten.

1 like

Ik zie hier nog voldoende pols hoor…(klik maar eens en kijk op de vergroting).

I rest my case…

Daarover zijn we het in ieder geval wel eens…

5 likes

Dat noem ik nog eens zelfbeheersing.:clap:
Toont des te meer de affiniteit met het horloge en het gevoel eromheen, top!

Wel dragen hè want het is m.i. zonde om zo’n horloge in een box te laten liggen…:blush:

3 likes

Geen zorgen, zit tijdens dit typewerk om de pols… Alle Rolexen worden door mij in m’n vrije tijd frequent gedragen.

3 likes

Veel plezier met deze mooie aanwinst!

2 likes