N.A S.M. mark XI Field watch

Ik was al een tijdje op zoek naar een leuke vakantie beater , niet te duur,niet te groot ,zwemproof maar geen duiker .

Deze San Martin mag die taak op zich gaan nemen .

Na 8 weken wachten was de postbode eindelijk daar :smiley: En natuurlijk gelijk maar om de pols ermee .

Ik moet zeggen dat de kwaliteit goed aanvoelt en de afwerking prima is .Het bandje is van leder maar deze er gelijk afgehaald en gelukkig had ik wel nog wat nato banden :joy:

Deze hommage is gebaseerd op de IWC Mark XI van oorsprong uit 1948 toen nog 36 mm

Later heeft IWC hem zelf weer uitgebracht maar dan met datum en in 40 mm.
Deze S.M is 39mm heeft een schroefkroon ,saffier een Seiko NH35 uurwerk en is 11mm dik . 20 atm dus kan heerlijk met mij de zee in .

Nog een lume shot welke ook prima is.

21 likes

Leuk horloge hoor. Lekker, die 20ATM. Die ene wijzer vind ik wel net wat dikkig overkomen, maarja. Dat probleem heb ik ook dus ik mag er eigwnlijk niet over klagen.

Veel draagplezier! Fel nato’tje erop knallen en dan absoluut een vakantietopper

1 like

Fijne vakantie, geniet ervan!

1 like

Een Field watch afgekeken van een Pilot waarmee je de Zee in kan …Briljant :rofl::rofl::rofl: en dat voor maar 150,-

1 like

Ze schijnen echt goede spullen te maken San Martin. Ik kan ook ieder moment verrast worden…Nog even wachten op de pakjesman en dan kan ik het zelf met deze ervaren…

3 likes

Leuk ding. Ik hou wel van die flieger style.
Lekkere lume ook :ok_hand:t3:

1 like

Alles voelt solide aan en de kroon draait soepel. Nu 2 dagen om de pols en loopt 1 seconde in de plus.

Ja zeker zijn geld waard :+1:

1 like

Paar foto’s in de buitenlucht :sunglasses:

3 likes