N.A. Seiko Bruce Lee

Bij deze een korte review van mijn nieuwe aanwinst.

Via een familielid die werkt bij een juwelier welke oa Seiko levert ook nu weer een mooi exemplaar bemachtigd.

De Seiko Bruce Lee limited Editio.

De doos is mooi afgewerkt en voorzien van een passend opschrift.

De binnenzijde is voorzien van oa handtekening en een extra strap. Deze zal bij mij vooral in de doos blijven, ben niet zo’n fan van deze (gele) band en vindt de lederen band mooier. De band sluit mooi aan op de kast. De band is van een mooiere en dikke kwaliteit. Mooie dan mijn Ball engineer, dat lijkt wel karton maat niet zo mooi als de lederen band van een oris. De band is wel vrij stug. Na een half uur had ik al last van tintelingen op de rug van mijn hand terwijl hij niet heel strak zat. De binnenzijde van de band is voorzien van de draak, wel lucht van kleur dus benieuwd hoe lang deze echt mooi blijft.
Het horloge is mooi glimmend zwart en de bezel is voorzien van Chineese tekens.
De zwarte plaat is voorzien van een draak en is ondanks de donkere kleuren goed leesbaar.

Het uurwerk is bij iedereen wel bekend. Goed en degelijk. Wat je ook van Seiko verwacht.

Ik vind het wederom.een mooie aanvulling op mijn verzameling. Het gehalte Seiko wordt wel erg groot met een aantal Sportura’s, de Seiko Red Special en nu deze Bruce Lee en een ProsPex. Maar dat komt wellicht ook door ik ze ooit al kan krijgen voordat ze in de winkel liggen en wellicht ben ik daardoor makkelijk over te halen…en er kan er altijd nog wel eentje bij.

75 likes

Supertof horloge. Veel plezier van het horloge!

2 likes

Erg leuke aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Nice little dragon :dragon:
Gaaf, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met je NA!

Be watah my friend…

2 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze beroemde aanwinst!!
Ik wens je er een sportieve tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst !

1 like

Gaaf horloge! Veel plezier ermee :blush:

1 like

Bijzonder.
Gefeliciteerd.

1 like

Heel mooi!

1 like

Nice , gefeliciteerd

1 like

Tof :ok_hand:. Gefeliciteerd met je Japanse NA

1 like

Leuke aanwinst, heel veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Leuke aanwinst :+1: veel draagplezier gewenst.

1 like

Topper! :ok_hand:

1 like

Ik begrijp je mening over de gele band. Met de zwarte band ziet hij er mooi uit. Veel plezier ervan!

1 like

Erg tof! Geniet ervan

1 like

Proficiat, een hele mooie aanwinst.
Veel plezier ermee!!:watch:

1 like

Mooi hoor zat er ook al naar te kijken.bruce lee in ze gele pakje whataaaaaaaaa.enjoy :ok_hand::ok_hand:

1 like

Gaaf ding. Geniet ervan

1 like