Alleen de merkloze stalen band beviel mij niet. Na een bezoekje vanmorgen vroeg bij de horlogebandenspecialst in Utrecht staat hij nu op een zwart/gele rallyband. Ik vond dat geel in de band mooi combineren met de gele wijzers.
Groet. Richard
Leuke aanwinst en mooie match met die nieuwe band inderdaad; veel plezier ermee!
Ziet er geweldig uit! Veel plezier ermee.
Mijn beste,
Goed gedaan!!
Veel plezier met deze sportieveling!!
Orologio Signaturis Temporis.
Mooie aanwinst, en staat goed op die zwart/gele rallyband.
Veel draagplezier!
Super mooi horloge
echt een
Groeten Iwan
Heel mooi in combinatie met de band!
Veel draagplezier toegewenst met deze stijlvolle vintage Seiko
Gefeliciteerd, tof ding en die rally band staat 'm inderdaad goed.
Moet alleen wel heel erg aan de Jumbo denken door je titel, en dat de kleuren dan ook nog in die huisstijl passen is grappig zo op de vroege ochtend.
zonder meer. Leuke band voor het uurwerk ook!
Dat is een hele mooie.
Heeft deze nu een blauwe wijzerplaat of een zwarte?
Of heb je ze allebei:relaxed:?
Hallo Aad. De wijzerplaat is zwart. Daarom heb ik ook gekozen voor een zwart/gele Rallyband.
Groet, Richard
Mooi horloge en ook een gave combinatie met die band
Reclame maken voor de Jumbo supermarkten was echt niet mijn bedoeling, maar als ze een sponceringsbijdrage willen geven, zeg ik geen nee. Hahaha.
Groet. Richard.
Topper dit, gefelicteerd en de groeten van zijn broertje.
Deze heb ik nieuw aangeschaft en nog steeds in bezit.
Mooi horloge, Watchagain. Ik wilde er al langer een kopen, ondanks de informatie die ik op ons forum las, over gebrek aan onderdelen en steeds minder horlogemakers die deze Seiko kunnen of willen repareren. Ik heb net zo lang gewacht, tot ik een ongepolijst exemplaar tegen kwam, die er erg goed uitzag. Niet goedkoop, maar dat mag de pret niet drukken.
Groet. Richard.
Beste Richard, inmiddels heb ik ook een Jumbo kunnen toevoegen aan mijn bescheiden 6138 verzameling
Graag stel ik je bij deze de vraag of het een 20mm band betreft die je er tussen gewurmd hebt of een 19mm aantrof in Utrecht?
Op de Rikketik vroeg ik er nog naar bij de mannen uit Utrecht maar die gaf aan alleen een 20mm in het assortiment te hebben op dit moment.
Ik weet het niet voor 100% zeker, maar ik meen me te herinneren dat het 19 mm is. Mijn Jumbo ligt te verstoffen in een horlogekist. Draag hem veel te weinig. Best jammer. Succes.
Hoi ik heb ook een mooie jumbo,
En daar heb ik een zeer mooie aftermarket band voor gekocht.
Kijk maar eens bij Ebay en zoek op de referentie.
Bedankt voor je berichtje,interessant om even naar te kijken op Ebay. En wat een prachtige foto’s heb je erbij gedaan. Zijn die van jouw Jumbo?
Ja die is van mij. Die is onderhanden genomen door de lapinist.
Mooi hè!