Toch maar eens een horloge bij de grote gigant in China besteld,zag hier en daar goede reviews er over.
Na een dag of 6 kwam het pakketje al binnen.
En wat een kwaliteit ,ongelooflijk ,was op de dial al aan het zoeken naar de tekst ‘swiss made’ zo’n goede afwerking dat hij heeft…
Maar hier wat foto’s ervan…
Hij laat zich ook zo mooi fotograferen
Mooie boxed Sapphire Crystal met volgens San Martin 'Zwitserse AR coating erop
Super mooi afgewerkte case back en kroon
En een top kwaliteit clasp
En niet te vergeten de lume,die zelfs het daglicht helpt te doen verbeteren,daar kunnen mijn Seiko’s niet tegenop…
En dit maal vergeet ik het niet
@TagEd , wristshot
44 likes
Hatsekidee, prachtig horloge
Lang leve onze oosterse vrienden, die ons voorzien van leuke, goede horloges voor een prettige prijs
2 likes
Ja lap, weer eentje erbij in mijn Ali wishlist
1 like
Mooie San Martin!
Ik vind dit ook een leuk model.
Wellicht wat aan de kleine kant voor mij.
Hoe dan ook, veel plezier ervan!!!
Ps. Grote kans dat deze met mijn Steeldiver SD1970-6105 in dezelfde vracht naar Nederland land is gekomen. Kreeg vandaag de mijne ook binnen😄
Groeten van zijn neef😉
2 likes
Wat kost het inclusief alles ?
Voor dit bedrag met al deze specs, is het zeer zeker waard
2 likes
Totaalprijs inclusief verzenden €201,-
2 likes
Wat een ding zeg,mooie shot
1 like
TagEd
7 mei 2021 om 20:54
9
Cool! Ziet er goed uit! Veel plezier ermee!
1 like
Mijn beste,
Mooie foto’s, die ons getuige laten zijn van een prachtig horloge!!
Het enthousiaste straalt er vanaf!!
Geniet er met volle teugen van.
Orologio Signaturis Temporis
2 likes
Mooi!
Mijn huidige beater begint een beetje gaar te worden, dit zou weleens de opvolger kunnen worden.
1 like
Net een aantal dagen in het bezit van een SPB143 maar toch een leuk ding voor een zacht prijsje. Veel draagplezier!
2 likes
PDB
8 mei 2021 om 17:29
15
Jeetje, ziet er goed uit! Ik zou het graag naast een originele Seiko zien liggen. Ondanks dat ik toch een irrationele afkeer heb van kopietjes/homages is het prijs verschil wel enorm en lijkt de afwerking er niet voor onder te doen. Misschien toch eens overwegen!
2 likes
@PDB Je zult versteld staan van de kwaliteit en afwerking,schrok er zelf ook van…zeker de moeite waard
1 like
Na die van @Bens gezien te hebben met die groene rubber combo wil ik er toch ook 1
3 likes