N.A.: Steinhart GMT Pepsi

Vandaag een nieuw horloge binnen, met dank aan @Floris155.

Wat ben ik blij verrast met dit horloge… natuurlijk, voor de azijn zeikerds onder ons… het is geen Rolex.

Voor mij heeft die zijn eigen karakter… ben niet erg bekend met het merk dus info altijd welkom!

Mooi formaat, fijne band, kortom gewoon een mooi horloge!

29 likes

Cool. Ik had 'm ook wel willen proberen…

2 likes

Als je die oale familywagon van je verkoopt, kun je ook wel the real deal proberen.

Maar ik vind deze Steinhart mooier dan de nieuwe Rolex Pepsi GMT die eraan gaat komen :zipper_mouth_face:

6 likes

Fantastisch horloge. Steinhart maakt prachtige horloges met een zeer goede kwaliteit.

En voor de naysayers, lekker laten kletsen

Ziet er goed uit👍
Veel draagplezier van deze mooie Steinhart

Boeiend zoveel horloges zijn wel een hommage van iets!
Steinhart maakt gewoon kwaliteit!

Supermooi!

Mooi horloge hoor, lekker van genieten! Kan mij niet voorstellen dat veel mensen vragen of het een ‘echte’ is.

Ik kan 'm ook wel gewoon kopen.
Maar ik heb zo’n Ide bovengrens. Alles daarboven is bullshit.:nerd_face:

2 likes

Heel mooi!!! :+1:Van harte!!!
Ik zat gisteren even te twijfelen om er één te bestellen, ik heb zo’n gevoel dat dat niet lang meer gaat duren… :wink:
Veel plezier ermee!

2 likes

Mooi horloge Marco, met een mooie maat en goede prijs/kwaliteit verhouding. Heel veel draagplezier gewenst.:+1:

1 like

Ik ga de mijne verkopen voor funding nieuwe topper, als iemand interesse heeft Pm me :grinning:

Mijn beste,

Chapeau!!
Een mooie wereldse verworvenheid!!
Het enthousiasme straalt er vanaf!!
Ik wens je er dan ook een sprankelende tijd mee.

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ziet er zeer goed uit :+1:

Erg mooi horloge, hoop hem deze week ook te ontvangen :+1:t2:

Veel draagplezier…

Mooi!
En het is geen Rolex; er staat Steinhart op!! :face_with_monocle: :smiley:

Wat is de breedte trouwens?

Mooi hoor. Had zelf een ocean one Black. Echt goed horloge. Veel draagplezier :+1:

“Mooier dan de nieuwe Rolex GMT…”

8 likes

Sir, yes sir. Er zijn maar weinig dingen in het leven waar ik meer een hekel aan heb dan aan moderne GMT-Masters… nou, misschien mijn ex. Maar nee, de Rolex wint dat toch.

Ik vind die Tudor GMT wel gaaf.

3 likes

Niks mis met Steinhart.Mooi horloge Proficiat ermee.

Veel draagplezier