N.A.: Steinhart Nav B-Uhr II Vintage Titanium Limited Edition

Ik kon de doos net bij mijn buren ophalen. Het uitpakken van de doos is echt een feestje! Een nette omdoos, dan een prachtige grote gelakte doos, met in de deksel allerlei papieren, een tweede band en bandenwissel tooltje en in het midden het horloge. Ik was meteen een beetje teleurgesteld in het horloge omdat ik de doos zo mooi vond. Maar nu ik 'm een tijdje om heb begint het goede gevoel op te komen en ik wil mijn mening nog niet klaar hebben voordat ik het horloge in het daglicht heb gezien. In ieder geval leuk dat ik nummer 74 heb (mijn geboortejaar is 1974). Wat ik echt wel tegen vind vallen is de band. Die is op de foto’s op de website veel mooier oud gemaakt. Maar dat kan je geloof ik met een schuurapparaat nog wel bijwerken?

Hoe bedoel je precies dat het horloge tegenvalt als je de doos ziet? Is het horloge van mindere kwaliteit? Voor wat betreft het bandje zal ik even wachten en hem gewoon eens een tijd dragen, bij mijn Stowa Flieger-bandje heeft dat ook zo z’n effect. Ziet er erg mooi uit.

Heel veel draagplezier ervan gewenst! En anders veel kijkplezier van de horlogedoos :wink:

De doos hoort (zo ziet hij er uit) bij een horloge van + €1000,- haha. Ik verbaas me telkens weer over hoe mooi die doos van steinhart is. Ik begrijp het goed hoor Henrik!

Ik ben echter wel benieuwd naar eigen foto’s :wink:

Gr. Mark

proficiat!

Inderdaad, echt een prachtige combinatie van kleuren en materialen.

marnix_moed Schreef:

proficiat!

veel plezier met dit wonderschone horloge.

gefeliciteerd met deze Steinhart. Heeft deze het uurwerk met zwanehals??

Met Fliegergroet,
Arno.

Nee, de doos is zo mooi dat het horloge bijna wegvalt :smiley:

Ik heb 'm nu een paar dagen om (inmiddels aan de rechter pols want die %#kroon…!) en ik ben er toch wel erg blij mee. Vooral de grote secondewijzer en de lichtgevndheid zijn super en het hele horloge straalt wel wat uit hoor! Ik zou er alleen misschien nog eens een antireflectief saffierglassje in willen.

Hahaha… lol! Kom nou maar op met die eigen foto’s! :slight_smile:

Ben niey echt een vintage liefhebber, echter deze klopt aan alle kanten, erg mooi en veel plezier ermee.

Groet,

Rob