N.A.: Submariner LV !

Na lang beraad de knoop doorgehakt en de Kermit gekocht.
Heeft veel gekost en ik verdedig de aanschaf met het argument dat ik weinig tot niets zal verliezen als ik hem weer moet verkopen… Uiteraard blij met de aanschaf en hopen dat hij een lang leven aan mijn pols mag hebben. Gelukkig ben ik niet zo’n flipper, dus dat komt wel goed…

102 likes

Taaie willem had die NA dan wel een beetje schoongemaakt :face_with_monocle::rofl:

8 likes

Gefeliciteerd !
Moet je wel die vetvlek eraf halen inderdaad.

Ik heb de vlek weggelikt, was zoutig…

6 likes

Fraai! Gefeliciteerd :+1:
Moet je wel die bezel even netjes op 12 zetten

1 like

Mea culpa, heb hem 359 klikjes linksom gezet…

1 like

Top, veel plezier ermee!
Enne, de aankoop verdedigen is niet nodig, het mooi vinden is meer dan genoeg. :slightly_smiling_face::+1:

3 likes

Prachtig en van harte!! Geniet ervan!

1 like

Heel gaaf! Weet niet of je hem bij een GD hebt gekocht, maar er kon vast nog wel een poets doekje van af :joy:

Veel plezier ermee :slightly_smiling_face:

1 like

Gefeliciteerd.

1 like

Nice,congrats :heart_eyes:

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd!

1 like

Heel. Erg. Gaaf!

1 like

Hoezo? Je kunt iets mooi vinden, maar het ook heel veel geld vinden. Ik snap dan best dat je bij zo’n aanschaf meeneemt dat je er niet ook nog 'n kapitaal op gaat verliezen als je 'm later toch niet zo mooi vindt als je dacht of 'm om een andere reden wil verkopen.

4 likes

Dat is wat anders dan het ter verdediging als argument moeten aanvoeren. :slightly_smiling_face:

4 likes

Van harte. Mooi exemplaar! Goede keuze. Ik moet het met een Starbucks doen :upside_down_face: ook mooi.

5 likes

Willem hou je taai, gefeliciteerd met je Rolex, lekker van genieten en veel draagplezier.
Ene dat vlekje en die pip, ik kijk er wel overheen hoor. Is zo in orde gemaakt :ok_hand: :+1:

1 like

Gefeliciteerd @taaiewillem!
Mooie aanwinst.

1 like

Super aanwinst, enjoy! :sunglasses:

1 like

Lekker man

1 like