N.A. Tudor Black Bay 58 zwart

Goedenavond horloge vrienden,

Misschien zullen sommige van jullie er al wat over gelezen hebben. Nadat mijn broertje begin deze week trots eigenaar werd van een bb58 in het blauw, kon mijn nieuwe aanwinst niet uitblijven.

Onze verjaardagen (broertje 13 januari, ik 25 mei) en onze goede prestaties worden beloond door onze lieve ouders :slight_smile:

Wij werden afgelopen week verrast toen we bij s&c naar binnen wandelde met het gezin, en onze ouders vertelde dat we voor een horloge gingen kijken. De Tudor Black Bay 58 :heart_eyes:
Nou zult u misschien al wel hebben gelezen in het topic van vaderlief, dat het niet altijd even vlekkeloos verloopt bij de AD…

Echter zijn we toch sinds deze week, mijn broertje en nu ook ik, trots eigenaar van een bb58 :upside_down_face:
Ik heb begin van deze middag voor het eerst zelf de stickers van een hagelnieuw horloge afgehaald :innocent: ook een hele ervaring om een horloge voor het eerst ‘uit de stickers’ te halen. Vanaf nu gaat hij vol plezier en trots gedragen worden :partying_face:

Voordat we naar de plaatjes van het daadwerkelijke horloge gaan, nog even een ENORM bedankje naar mijn ouders voor dit waanzinnig vette bizarre toffe cadeau :heart_eyes:

Mocht je de spanning inmiddels niet meer aan kunnen, geen probleem, hier volgen de kiekjes:

78 likes

Vrij bijzonder verhaal! Geniet van jullie horloges.

PS: zoekt je vader nóg een adoptiekind? Ik beloof dat ik ook goede cijfers heb behaald op school.

12 likes

Het zijn echt prachtige horloges, nu ook met een bijpassend verhaal. Geniet ervan mannen!

2 likes

De komende jaren alle klusjes in het huis moeten doen helemaal waard lijkt me. Gefeliciteerd jullie beide.

3 likes

Ik had het verhaal al gevolgd in de andere topics, maar leuk om deze post ook te lezen!

Gefeliciteerd met deze knallers! Heb er zelf een, het is een waanzinnig leuk horloge!

2 likes

Wat een leuk verhaal en een mooi gebaar van jullie ouders. Iets om trots op te zijn, gefeliciteerd!

2 likes

Mooi stel hoor. Heb hem ook gehad en is echt een watch for life…Maar ja ik flipper te veel. :wink:
Hier wat sfeerbeelden.

Koester deze horloges…Het is veel specialer wanneer je deze van je ouders krijgt dan wanneer je hem zelf koopt.

6 likes

De grap die ik zocht :joy:

4 likes

Congratz. Heel veel plezier ermee.

Dit is één van de horloges waar nog steeds niet van snap waarom ik die heb weggedaan. Denk dat ie een keer zeker terug komt :sun_with_face:

Gewoon een topper!

5 likes

Geniet van deze mooie tijd en uiteraard allebei nog gefeliciteerd :sunglasses:

2 likes

Geniet ervan! :grinning_face_with_smiling_eyes: Ik heb ontzettend veel spijt dat ik de mijne laten gaan heb. Deze zomer haal ik die ook terug in huis. Het gemis is te groot :sob:
Foto van mijn ex 58

5 likes

Hier ook

3 likes

Dat genieten komt zeker goed :slight_smile:
Adoptie moet je bij seumpie senior zijn :crazy_face:

2 likes

Zeker waar, ontzettend blij mee :innocent:
Van het moment dat ik hem deed straal ik, maximaal genieten dit :slight_smile:

2 likes

Gefeliciteerd en dit is er duidelijk één met veel emotionele waarde om nooit meer weg te doen!

2 likes

Hahaha durf nu geen klusje meer te weigeren :rofl: Thanks, we gaan er heel erg van genieten :slight_smile:

2 likes

Waanzinnig horloge hè :heart_eyes:
Als ik hier de reacties lees, is iedereen die hem in bezit heeft dolgelukkig, en mensen die hem weg hebben gedaan balen :eyes:

3 likes

Ik ben echt apetrots op dit horloge, heel bijzonder :slight_smile: een horloge om te koesteren voor altijd :innocent:

2 likes

Enjoy man,leuk zo je bericht op HF :facepunch:

2 likes

Dat zeker :slight_smile: ik zou hem als ik jou was ook niet weg doen :wink: waanzinnig goed en mooi horloge!

1 like