Misschien zullen sommige van jullie er al wat over gelezen hebben. Nadat mijn broertje begin deze week trots eigenaar werd van een bb58 in het blauw, kon mijn nieuwe aanwinst niet uitblijven.
Onze verjaardagen (broertje 13 januari, ik 25 mei) en onze goede prestaties worden beloond door onze lieve ouders
Wij werden afgelopen week verrast toen we bij s&c naar binnen wandelde met het gezin, en onze ouders vertelde dat we voor een horloge gingen kijken. De Tudor Black Bay 58
Nou zult u misschien al wel hebben gelezen in het topic van vaderlief, dat het niet altijd even vlekkeloos verloopt bij de AD…
Echter zijn we toch sinds deze week, mijn broertje en nu ook ik, trots eigenaar van een bb58
Ik heb begin van deze middag voor het eerst zelf de stickers van een hagelnieuw horloge afgehaald ook een hele ervaring om een horloge voor het eerst ‘uit de stickers’ te halen. Vanaf nu gaat hij vol plezier en trots gedragen worden
Voordat we naar de plaatjes van het daadwerkelijke horloge gaan, nog even een ENORM bedankje naar mijn ouders voor dit waanzinnig vette bizarre toffe cadeau
Mocht je de spanning inmiddels niet meer aan kunnen, geen probleem, hier volgen de kiekjes:
Geniet ervan! Ik heb ontzettend veel spijt dat ik de mijne laten gaan heb. Deze zomer haal ik die ook terug in huis. Het gemis is te groot
Foto van mijn ex 58