de diameter kan je goed hebben, tja de hoogte het is nu eenmaal een wat dikker horloge maar dat is aan jezelf natuurlijk.
Hij gaat morgen direct om naar 't werk dus ik ga het ervaren, die hoogte.
Heerlijke Tudor, blijft schitterend! Geniet ervan.
Wat grappig. Jullie hebben dezelfde trui aan
Mooie aanwinst hoor
Tof ding man, enjoy
ik vind m geweldig. een van de mooiste
designer spul.
Thx
Mooie outfit veel plezier ervan
Op de derde foto is goed te zien dat het prima past.
En een toffe GMT.
Lekker van genieten dus!
En groot gelijk dat je niet weer een Rolex koopt.
Geweldige horloges maar best een trieste hype nu.
Een Easylink in de sluiting. Dat mist.
Verder een erg goed gemaakt horloge.
Ook veel meer minder glimmend dan een moderne Rolex GMT: de bezel, de band. Prima wat mij betreft.
Erg mooi
gefeliciteerd
Was mede reden dat ik jaren terug niet warm werd vd smp300 GMT. Maakt m dikker dan de normale versie.
Geen idee hoe dat bij de BB is. Die vond ik bij t reguliere model al n vrij hoge kast hebben voor zn diameter.
Ik vind hem op de grens qua formaat. Dikke plus is dat het design, originaliteit en gebruikte kleuren simpelweg helemaal kloppen. Gaaf horloge, geniet ervan!
Prachtig ding! Van harte gefeliciteerd ermee. Nu niet wegflipperen he! Ik houd je in de gaten.
PS: nu je deze NA hebt geschreven kan ik eindelijk slapen vanavond nadat ik de buurt van @TheWornWatch veilig heb gemaakt van boeven.
Wat een ontzettend mooi horloge. De band vind ik persoonlijk een stuk mooier dan de jubilee band van de Rolex GMT. Veel draagplezier! Het meest jaloers ben ik eigenlijk op dat fantastische Hawaï shirt!
1 van de mooiste horloges die momenteel verkrijgbaar is. Hij wordt alleen maar mooier.
Vandaag de hele dag al om de pols!
De grootte blijkt geen enkel probleem en ook de hoogte heb ik vandaag geen last van gehad. Eerlijkheidshalve moet ik wel daarbij opmerken een overhemd met korte mouw gedragen te hebben vandaag.
Het draagcomfort is kort samengevat gewoon prima door de fijne band, vergelijkbaar met Oyster qua draagcomfort. Een Easylink of Glidelock heb ik vandaag niet gemist. Ook hierbij merk ik op dat ik deze bij de Rolexen wel regelmatig gebruik op echt warme (vrije) dagen. Ter info: ik werk maar 3 dgn./week dus genoeg vrije dagen voor de Rolexen! Kantelneiging door topzwaarheid is beperkt aanwezig maar dat ervaar ik met m’n andere horloges op stalen band ook. Ik heb niet de indruk dat dit bij deze significant meer aanwezig is, dus ook prima.
Had ik gisteren al gemeld dat ik toch weer voor een Tudor BB heb gekozen omdat ik de fijne (kleine) vertanding op de bezelrand, ook op m’n ex-Pelagos en ex-BB58 aanwezig, zo verdomd mooi vind? Ook de matheid van de wijzerplaat en bezel spreekt me bijzonder aan.
Als je de foto’s van gisteren en vandaag (zie hieronder) vergelijkt, zie je dat de GMT wijzer nu synchroon loopt met de NL-thuistijd. Deze is door de AD gisteren 12 uur “verkeerd” gezet. Reden voor mij om vanochtend hiermee “aan de slag” te gaan. Potverdorie zeg, wat voelde de kroon daarbij kwalitatief goed aan zeg! Het lijkt wel R.l.x…
Kortom: ik ben heel blij met deze BlackBay GMT zowel qua draagcomfort, uiterlijk als afwerking! Een schot in de roos! Sterker nog: de 114060 die ik gisteren tegelijktijdig met deze N.A. bij S & C heb achtergelaten voor onderhoud gaat het veld ruimen als het onderhoud gedaan is…
Oja, in de categorie “uitspraken van je wederhelft” heeft mijn vrouw aangekondigd mee te gaan bij het ophalen van die 114060 voordat “het weer uit de hand loopt”…
Te veel praatjes? Kijk dan gewoon plaatjes…
De kleine sneeuwvlokken raken elkaar bijna!