N.A. Tudor BlackBay GMT update draagcomfort! M79830RB-0001

Na begin vorig jaar een forumlid z’n ex Rolex 16710 GMT gegund te hebben toen hij deze wilde terugkopen had ik nog maar een Rolex GMT over (dat waren er ooit drie). Een aantal maanden geleden betrapte ik me er op dat ik steeds meer uitgekeken raakte op de 116710BLNR. De "wauw"factor was langzaam weggeslopen. Ook deze is inmiddels verkocht. De enige die ik terug zou willen is een 16710 maar ik zou me dan weer gaan ergeren aan de “blikken” Oyster band dus dat was ook geen optie.

Echter, het bleef knagen, dat gemis van een GMT (ja, een wereldprobleem). Weer een andere, moderne 6-digit Rolex GMT had ik geen behoefte meer aan want wat is daar nog anders aan als je al drie verschillende gehad hebt?

De Tudor BB GMT heb ik altijd mooi gevonden maar de grootte en hoogte hielden me tegen. Afgelopen weekend heb ik voor het eerst eens een “spiegelfoto” gemaakt waarbij met opviel dat ik met de Yacht-master 40 voldoende ruimte naast de lugs overhield om eens groter te gaan dan L2L 48 cm. Ik heb al eens een halfjaar een Pelagos gehad waarbij ik ook dacht “net wel / net niet”.

Toen vanmiddag bij Schaap en Citroen de BB GMT op staal in de etalage lag heb ik besloten het te gaan proberen, dus tadaaaaa:

(sorry voor de slechte foto’s)

Grootte

Hoogte

Wat vinden jullie van de grootte en hoogte?

70 likes

Heerlijk ding! Van harte. :+1:

De mijne (sinds 2 dagen) zegt Howdy! :sunglasses:

19 likes

Zit toch prima! Plezier van je nieuwe aanwinst!

1 like

Veel plezier er mee! Nu kan ik al helemaal niet meer wachten tot die van mij terug is!

1 like

Mooi hoor ! Gefeliciteerd. Was je statisch? Je haren staan overeind :joy:

1 like

Ziet er prima uit. Ik heb hem onlangs ook gepast en vond dat allemaal wel meevallen. Voelde heel solide aan en mooi gemaakt.

Ben zelf voor de bb58 gegaan (mijn dikke knoert is een Planet Ocean), maar ik heb toch even getwijfeld.

Speaking of which: met de PO weet ik intussen wel wat dik en zwaar is. Maar eigenlijk valt dat in het echte gebruik best mee. Tenzij je altijd spannende mouwen draagt, maar dat doe ik niet.

1 like

Armen ingesmeerd met zonnebrand middel omdat ik met dak in de kofferbak naar Den Bosch ben gereden. Voor de fotoshoot even snel met een washandje geprobeerd dat spul te verwijderen met dit resultaat. Nouja, dadelijk douchen. …

2 likes

Zeer mooie aanwinst!

Mijn all time favorite, al een jaar of 2 bijna dagelijks.

5 likes

Met z’n 't shirt valt elk horloge in 't niet :stuck_out_tongue_winking_eye: geintje… Machtig gaaf horloge gefeliciteerd :ok_hand:

4 likes

Staat je goed :+1:
Proficiat !

1 like

Gefeliciteerd. Mijn vriendin zegt net “ik vind deze mooier dan die andere met die twee kleurtjes” hiermee doelt ze op de Rolex GMT.

3 likes

Prachtig man. Ik vind ze mooier dan de Rolex, eerlijk gezegd. De L2L kun je hebben, en zolang je haar hoger staat dan je horloge valt dat reuze mee met de hoogte. :+1::+1:

4 likes

Prachtig horloge, ook gehad en soms mis ik deze nog wel

1 like

Proficiat met de NA… Meteen meedoen met de nieuwe wedstrijd zie ik :grin:

2 likes

Helemaal goed. :+1:

1 like

Proficiat! Staat je goed hoor.
Iemand die een Pelagos én een GMT heeft voor een vergelijkende foto?

1 like

Gefeliciteerd! Mooi horloge…Ik vind hem persoonlijk wat ‘oppervlakkig’… lastig te beschrijven maar vergeleken met een Rolex GMT lijkt hij wat te missen?

1 like

Die is te makkelijk voor de meeste mensen: de :crown:

Persoonlijk heb ik daar absoluut geen moeite mee. Mooi horloge

2 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, heel mooi!

1 like

Ligt t aan mij of lijkt ie door n hoog achterdeksel op je pols te zweven? Dat issue heb ik met mn Seadweller :sweat:

1 like