Op de terugreis van onze cruisevakantie komend vanuit Hamburg (zie topic daaromtrent) heb ik het mooie stadje Lune(n)burg bezocht. Uiteraard werken de juweliersetalages ook daar als een magneet (zelfs een behoorlijk assortiment Eterna’s gezien) en werd ik bij Juwelier Haag aldaar geconfronteerd met een etalage met behoorlijk wat rode "afprijzing"kaartjes… Bij de splinternieuwe Tudor Pelagos 2-liner ging het mis…ik greep naar m’n iPhone, heb wat huiswerk gedaan en toegeslagen! Gelukkig geen teletekst op de wijzerplaat en het mooie kleine, extra blokje naast de datum.
Model is genoegzaam bekend maar zonder een wristshot is het geen topic, toch?
Wat een geweldig mooi horloge is dit toch! Die snelverstelling in de sluiting is geniaal (werd ik aan herinnerd toen ik dinsdag jl. m’n TAG Aquaracer omhad die dit niet heeft en ondanks de “losse” band de afdrukken in m’n pols stonden!). Ik heb de Pelagos van ex-HF lid Monaco zo’n dikke anderhalf jaar geleden even kort omgehad en sindsdien was het toch wel een klein graaltje zeg maar. De combinatie van matzwart en titanium en het lage gewicht maken het helemaal af!
Gezien het behoorlijk aantal n.a. dit jaar heb ik mezelf beloofd dat dit de laatste moet zijn dit jaar…
Gefeliciteerd - you only live once! Prachtig horloge, persoonlijk vind ik die blauwe ook geweldig. Een wrap up van de NAs zou een eigen post rechtvaardigen nietwaar