N.A. TWCO top duiker!

Ik heb een TWCO overgenomen en laten reviceren bij Robbert eigenaar van TWCO
Het is een Nedrelands merk en een hele mooie.
Even contact gehad met Robbert en een mooie prijs gekregen voor onderhoud en een nieuwe bezel.
Opgestuurd en nu weer terug als nieuw.
Loopt heel mooi op tijd weer.
Al met al weer heel blij met deze.
Jammer dat hier niet zoveel belangstelling is voor deze Nederlandse trots.

38 likes

Leuk. Mooi model.

Ik heb in 2016 een TWCO Air Controller gekocht middels direct contact telefonisch met Robbert. Was een van m’n eerste echte horloges.

10 likes

Die is ook zeker mooi.
En het zijn inderdaad Echte horloges.

1 like

Gefeliciteerd met je NA Tom. Kende het merk nog helemaal niet, weer wat geleerd, direct de website bezocht uiteraard. Geniet van je nieuwe duiker :+1:t2:

1 like

Volgens mij heeft het merk met de lancering van de rescue diver hier destijds wel de nodige aandacht gehad, maar was de algemene consensus dat ze vrij prijzig waren voor een nieuw microbrand op basis van de specificaties (Miyota 9015).

Ik vind het model wel leuk om te zien.

1 like

Net even op de site gekeken maar vond de prijzen nogal meevallen eerlijk gezegd.

1 like

Altijd leuk om te horen over een Nederlands merk wat ik niet kende. Mooi horloge!

Ik heb ook even gekeken en als die Salvage diver 4mm smaller was geweest weet ik niet of ik mezelf had kunnen bedwingen.

1 like

Mooi horloge. Ik heb dit merk nog niet voorbij zien komen.

1 like

uit het archief, heb hem ook in het zwart gehad maar beiden weer weg gedaan ivm draag comfort.
Wel jammer maar viel niet lekker op m’n pols…

3 likes

Mooie duiker, oorspronkelijk een Spaans merk maar Robbert heeft mooie modellen uitgebracht.

2 likes

Dacht dat het merk een slapend bestaan leidde, maar de website vertelt ons anders.

1 like

Nee hoor hij leeft nog helemaal.

Net even de website bekeken. Deze is wel erg gaaf.

:star_struck:

8 likes

Nice , proficiat

1 like

Dat ziet er goed uit, zelf ook nog niet bekend met dit merk.

1 like

Nog nooit gehoord van dit merk. Mooi horloge, geniet ervan

1 like

zal ook eens kijken op de web site

1 like