N.a.v. ex-collectie ...huidige collectie

Ik kreeg nav het plaatsen van mijn ex-collectie:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,129833
al een aantal x de vraag van wat ik nu nog wel had…op een paar na zijn ze dit wel…
ik heb op mijn werk een swatch liggen en thuis ook nog 1 en er zullen nog zeker wel rondzwerven het enige wat ik zelf nog wel leuk vind aan horloge werk maar wat niet op de foto staat is het rolex sloop uurwerkje.

bij deze wat foto’s

Strakke collectie, mijn favo…1ste foto, 3de van links, mooie combi, mooie band! call me stupid, maar uh wat voor merk is dat?

groet,
Gijs

Lowlander Schreef:

Strakke collectie, mijn favo…1ste foto, 3de van
links, mooie combi, mooie band! call me stupid,
maar uh wat voor merk is dat?

groet,
Gijs

hoi Gijs,

Thnx, dat is een prs-7 goldbird van precista
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,126817,126817#msg-126817

mvrgr joost

Ai, ai , ai, wat een mooi spul! (tu)

a ja…ik herinnner me dat draadje weer, toen was ik er ook al weg van…wel consitente smaak heb ik dus, haha. Ik zag laatst bij Siebel een Seiko velatura liggen met zo’n zelfde kleurstelling/band…was oude model denk ik want de velatura’s die ik hier op het forum zie en op internet is niet het model dat bij Siebel (utrecht) ligt, maandag ga ik eens kijken of ik het wel juist heb gezien, en zo ja wat voor type het is…
maar goed ik dwaal af…thanx Joost.
Fijn weekend.

Mooie collectie. Het is ook duidelijk te zien dat je een bepaalde lijn volgt in je verzameling. Ik zal ook weer eens een tussenstandje maken. :smiley:

Da’s een hele mooie set. :~

Die Rado is toch wel erg afwijkend tov van de rest, maar daarom niet minder mooi.

Groeten,

Martin

mooie collectie, met duidelijke voorkeur voor Fliegers…
die links van de Glashütte is ook een Precista??

Groet,
Arno.

Goed (tu)

Veel military horloge`s.

heren bedankt (tu)

tegenwoordig heb ik duikers voor op het werk en fliegers voor in het weekend, ik vind het altijd erg handig er ook quartz bij te hebben voor als ik door de weeks even wat anders dan een seiko om wil vandaar de cwc en de rado
de volgende maar dat kan nog even duren wordt weer een sub no date of lv dus dan heb ik ook weer een nette duiker.

de klok rechts naast de glashutte is een cwc , precista heeft volgens mij bijna precies de zelfde uitgebracht.

ik let zelf altijd wel op dat ik geen hele grote horloges naast kleine heb, bij mij werkt dat nl niet…vandaar dat er seawolf er bijv uit is gegaan.

mvrgr joost

Een mooie consistente collectie(tu), met een paar uitschieters, zoals de Rado:D.

Heel mooie collectie, gft(tu)

Vooral duikers en “issue” klokken (of G-10 zo u wilt).

hele mooie verzameling! (tu)