N. A. vakantie beater

Via een leuke ruildeal is deze vakantie beater vandaag binnen gekomen.
Eigenlijk heeft deze budget duiker geen verdere introductie meer nodig en is ondanks zijn 44 mm goed draagbaar ook vanwege de redelijk korte L tot L afstand.
Wel verrassend voor mij is de kwaliteit en afwerking van deze Casio Duro. Er zit zelfs een mooie sunburst in deze zwarte wijzerplaat :star_struck:20 atm dus zwemmen met haaien moet lukken :stuck_out_tongue_closed_eyes:!
Op naar Zuid-Afrika :sunglasses:

22 likes

Waar heb je hem gescoord ?

Vet man! Met dit horloge ben je daar in ieder geval veilig!

1 like

Heb deze geruild hier op HF met @PeterPG tegen een Seiko waar ik net niet echt een klik mee had.

2 likes

Nice! Hele fijne vakantie!

1 like

Mooi reisje in het verschiet. Pas een docu gezien over zwemmen (in een kooi) met de great white. Dat is zo goed als over daar. Het bestand loopt drastisch terug helaas.
Alsnog een mooie reis. Veel plezier.

1 like

Veel draagplezier en een leuke vakantie :+1:

1 like

Nice man. Geniet ervan en fijne vakantie :wink: !!

1 like

Tenzij die haaien niet kunnen klokkijken en het als een glimmend hapje met vlees er onder beschouwen…

2 likes

Heb onlangs een artikel gelezen over de bijtkracht van een grote witte haai. Je moet wel een kooi meenemen van het kaliber leopard tank om daarin een aanval van een great white te overleven. Daarnaast moet je een orca niet onderschatten. Voor een beetje orca is een great white een eenhapscracker

1 like

Brrrr en ik maar denken dat ik in zo’n kooi wel veilig zou zijn :scream:

Echt niet, een grote haai bijt probleemloos een stalen staaf van 5 centimeter door…

1 like

Dat lijkt mij niet…:thinking:

Fijne vakantie! :palm_tree::sunny::sunglasses:

1 like

Google maar even naar bijtkracht witte haai …

Top horloge! Geniet van je vakantie!

1 like

nywatchstore voor 65 euro op de mat

2 likes

Geweldig horloge die zelfs immuun is voor flipperitus

2 likes

Het is indrukwekkend, maar of je daarmee een stalen kooi open krijgt…