N.A. van blauw naar zwart min 2 mm

Sinds de aankoop van de donkerblauwe Sixty Five 42mm spookte deze al door mijn hoofd .
De gouden wijzers en de donkere datum op 6 uur hebben de doorslag gegeven ,ik ben voor de Movember uitvoering gegaan .
Een complete set met leer ,nato en de heerlijke stalen band vanmiddag opgehaald bij Jaap (ten2two) ,ik kreeg een heel nette prijs voor mijn blauwe 65 dus de deal was snel gesloten.
Deze uitvoering is 40 mm en al is dat maar 2mm het is zeker wel merkbaar op mijn 17,5 cm pols .De lugs vallen net iets lekkerder om de pols .
Verder heeft de Sixty Five natuurlijk geen introductie meer nodig dus dan nog maar een foto van mijn N.A
En een geknutselde bewerking van mijn vorige en nieuwe aankoop aan elkaar .:blush:

.

64 likes

Erg mooi zeg!

1 like

Ik vind dit een van de mooiste horloges van dit moment.

1 like

Zeker een schoonheid. Gefeliciteerd met een pracht van een aanwinst.

1 like

Die is ook echt mooier hoor!!!
Staat je ook prima die maat dus een prima keuze :+1:

Van harte en geniet er van in goede gezondheid!

1 like

Wat een tof horloge, gefeliciteerd!! Oris is de laatste jaren echt mega goed bezig, ben benieuwd naar wat ze tijdens Basel gaan uitbrengen. Heb veel geruchten gehoord over In-house calibers! :grin::ok_hand:t4:

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Veel plezier ermee!

1 like

Mijn beste,

Ziet er imposant uit!! Sportief met een chique uitstraling!!
Ik wens je er een uitdagende tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Prachtig horloge, veel draag plezier!

1 like

Veel plezier met de nieuwe, iets kleinere aanwinst!

1 like

Proficiat!!!

Vind zelf heel lastig om deze keuze te maken.

Derhalve :ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooi!! geniet van je nieuwe aanwinst :+1::+1:

1 like

Top, Oris is altijd +1 :+1:

1 like

Hey, verassing :smiley: hup en daar gaat ie dan :sweat_smile:
Mooi hoor, die nieuwe. Toch net ff iéts anders hè, zo met die kleur.
Aan de andere kant blijft het vertrouwd je Oris.
:ok_hand:t4:

1 like

Haha ja dat blauw was echt mooi, maar deze net persoonlijk nog iets mooier :upside_down_face::grin:maar natuurlijk wel oris :star_struck:

1 like

De 65 met de datum op 6 inderdaad is inderdaad een stuk mooier, gefeliciteerd met je horloge! Heeft zo’n movember nog meer gekkigheden behalve de snor op de lederen band?

1 like

Geniet ervan, mooi hoor :ok_hand::ok_hand::+1:

1 like

Ja een mooie nato met snor op de keeper

Plus bandentool

2 likes

De 65 Movember is echt perfect. Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst :+1:

1 like