Ik heb net een vintage (ongeveer 1975) Lip Fridge gekocht! Dankzij een tip van Freddy (tu) en voor een erg redelijke prijs, NOS, met een electronisch uurwerk ipv quartz! Hij is wel een beetje vuil, maar dat mag geen probleem zijn. Enige minpunt tot nu toe is dat de verkoper helaas alleen via een koerier wil verzenden (vanuit Belgie, Ixelles Brussel) en dat kost 30 euro. Ik hoop dat ik 'm dat uit het hoofd kan praten, aangetekend is imho (met betaling via Paypal) voldoende.
Ik ben hier erg blij mee omdat het imho een prachtig horloge is en de nieuwe Big Fridge mij te groot is en de nieuwe (gewone) Fridge te “quartz”.
Een update omdat ik het opmerkelijk vind: Ik heb ondertussen een band laten maken omdat de originele band te kort was. En nu draag ik dit horloge al 2 (twee!) weken achter elkaar!!! Dat is me al in jaren niet gebeurt, normaal krijgt een horloge hooguit 3 dagen voordat ik een ander pak. En nog zo opvallend, ik krijg vrijwel dagelijks positieve feedback van mensen, waar ik normaal geen enkele reactie krijg. Bizar!?!
Beste,
Ik ben ook in bezit van een Lip Fridge van de jaren 1970.
Echter ik weet niet meer welke batterij hierin moet.
Kunnen jullie mij op weg helpen?
Dank bij voorbaat,
Groeten,
Eddy
Beste Hendrik,
Is het mogelijk van de gegevens van de persoon die jouw LIP Fridge horlogeband heeft gemaakt en weet je nog wat die heeft gekost?
Bedankt al,
Eddy