N.A. Vostok ,met een vraag

Wat komt er als eerst in je op als je aan het woord ‘virus’ denkt? De griep? Enge virussen die je in de tropen op kunt lopen?
Maar ook een horloge virus bestaat voor mij :blush:
Je meld je aan op dit forum leest ineens alles over SKX en denkt , he leuk zo’n Seiko en voor dat je het weet loop je met een SKX .
Merken zoals Rolex ,Breitling en Omega kon ik natuurlijk al wel ,mijn eerste echte horloge was in 1988 een Omega Constelation .Maar nu door dit forum koop ik ineens een Rus uit het blauwe gedeelte die mij erg aansprak .
Alleen het enige dat ik erover weet is dat het een Vostok is .
De verkoper wist er verder ook niet veel over omdat hij deze verkoopt uit een verzameling van zijn vader .
Dus hier mijn vragen ; kan iemand mij vertellen uit welk jaar deze is .
Is deze nog orgineel . Over de geschiedenis van dit merk is natuurlijk alles te vinden op Google dus dat lukt wel . Het gaat mij dus om dit horloge, alle info is leuk.
Alvast bedankt
En dan hier de foto’s ( deze zijn van de verkoper ,het klokje is nog onderweg )
Rus back175ab2884329f5c731fbcfacc77492cbe5df64f7_1_375x500Rus zij

10 likes

Prachtige wijzerplaat, maar dat wist je al…

1 like

hahaha ,ja daar ben ik op gevallen :wink:

1 like

Het is een zogenaamde Cardi Vostok. Ik ken het fijne niet van deze modellen, maar weet van het bestaan vanwege de specifieke vormgeving.
@vouwfietser heeft er ook een (of meerdere gehad).

https://forums.watchuseek.com/f10/new-watch-15322.html

1 like

Thanks ,ben al een tijdje op Google aan het speuren maar was deze nog niet tegen gekomen

1 like

Ha jij hebt m :laughing:
Hij viel mij al op. Ze zijn niet allemaal mijn smaak, maar deze is wel goed hoor :ok_hand:t4:
En je kan er mee rommelen, dus ben benieuwd wat je er eventueel mee gaat doen.

1 like