Zojuist is met DHL mijn blauwe Zealande strap gearriveerd. Meteen ff pielen want die wil ik zien en proberen!
Fotoooos!
Persoonlijk en handgeschreven kaartje erbij, leuk!
Garantiekaartje, levenslange garantie.
Voorzichtig pielen met de Bergeon.
En hij zit er op! Wel even gemanipuleerd met de rubber aansluitingen om de springbars zeker goed in de lugholes te hebben. Dubbelcheck met zaklampje en loep.
Mooi hoor! Wel ff op tijd en datum zetten zie ik. De Aquaracer gedragen nl
Fantastisch soepel en zacht rubber, wat een draagcomfort
30 likes
dreski
25 maart 2019 om 15:42
4
Nice…Ging de stalen band er makkelijk af? Ben ook een swap aan het overwegen maar wil hem wel netjes houden.
2 likes
Vinner
25 maart 2019 om 15:45
5
Nice! Wil ik ook op die van mij voor de zomer
1 like
Met het smalste vorkje van de Bergeon pas je er tussen. Als één kant uit de lughole is deze ietwat op spanning houden, anders springt ie terug in t gaatje, dan de andere kant eruit drukken. Ging zo gemakkelijk en zonder enige beschadiging.
cash
25 maart 2019 om 16:03
7
Staat top! Draagcomfort is subliem hè!
Ik heb de Zealande op de Peter Blake zitten. Erg happy mee
3 likes
Echt super spul. Voel nu nauwelijks dat ik m om heb. Scheelt natuurlijk ook een bult gewicht.
1 like
Hier ook een zeer tevreden Zealande gebruiker. Uitermate comfortabel!
4 likes
Nibby
25 maart 2019 om 17:28
11
Wat een prachtige band. Hij sluit ook prachtig aan op de kast. Ik zoek ook nog zo’n soort band voor mijn Omega PO 600M. Maar dan 21mm.
Vinner
25 maart 2019 om 17:34
12
Dure shizzle Waarom zo duur? Vanwege alle verpakkingen?
Die is er ook bij Zealande straps. Wel aan de prijs maar Omega is nog veel duurder.
Nibby
25 maart 2019 om 18:26
14
Inderdaad. Ik heb al eens gekeken naar de originele Omega banden, en ben weer heel snel afgehaakt.
Zealande is ook flink aan de prijs maar met levenslange garantie en geheel op maat gemaakt per model. Vandaar dat ie ook perfect aansluit op de kast.
Duur bandje voor duur horloge, zoiets?
1 like
WPS
25 maart 2019 om 19:15
18
Ook hier comfort met een grote C
1 like
Nibby
25 maart 2019 om 19:54
19
Dat vind ik niet zo heel erg, want ik wil best wel wat uitgeven. Zeker als je inderdaad ook aardig wat uitgeeft aan je horloge. Maar het moet wel leuk blijven natuurlijk. Pffff wat een hobby.
1 like