Leuk stukje gereedschap binnen gekregen.
Leuk! Heel bruikbaar ding, ik heb er al jaren één.
Leuk wel alleen bruikbaar voor quartz met een trimmer. Inhibition quartz kan dit apparaat niet meten. Ik gebruik dezelfde
Welk jaar is dit apparaat? 70/80’ ?
Ik gebruik ook nog hele oude apparatuur in sommige gevallen voor mijn werk…
Met deze apparatuur is witschi de grootste geworden in regelapparatuur. Dit apparaat kwam was vaak samen met een meettoestel, er zijn versies in omloop die je echt moet koppelen voor de voeding en sommige zijn standalone. Ik heb ze beide en gelukkig onafhankelijk te gebruiken.
Op een stikkertje staat 12-79.
Toen is hij geeikt denk ik.
Waar is die 786 KHz voor te gebruiken ?
Hughes LED en LCD modules gebruiken die afwijkende frequentie.
Zoals deze.
https://www.crazywatches.pl/compuchron-hughes-aircraft-led-1973
Jaa zijn inderdaad wat afwijkende frequenties. Voor die keren dat ik quartz doe is het nooit iets geks
Bedankt voor de info.
Leuke site.

