N.B. Yäeger piloten horloges? Duits ontwerp, Zwitserse uurwerken

Hallo,

Ik kwam laatst een relatief onbekend merk tegen, namelijk N.B. Yäeger. Prachtige horloges, gelijk een gekocht, namelijk de Delta Area. Automatisch, beetje cockpit achtige stijl, en dat super luminova is werkelijk top.Zwevende seconden wijzer etc. Allemaal prachtig(tu) maar ik ben erg benieuwd of iemand anders ook al ervaringen met dit merk heeft gehad? Ik ben er erg tevreden over. :slight_smile:

Ben nu trouwens aan het sparen voor de Tango GMT, die heeft net zoals elk vliegtuig een kunstmatige horizon. Super vet :smiley:

mvg Jelle

Laat maar zien dan :slight_smile:

Forumsponsor Aramar handelt ook in N.B. Yäeger. Ik vind het origineel ogende horloges, met dito features.

Jazeker prachtige klokjes. Aramar heeft trouwens een goede deal, met 20% korting. Maar ik ben nog vrij nieuw op dit forum, misschien een domme vraag maar hoe plaats je foto’s :wink:

Check FAQ, onderaan de forumlijst.

Succes (tu)

Ay, thanks. Ik zal er morgen eentje opzetten :slight_smile:

Ha Jelle,

denk je nog even aan de foto (tu)

B.v.d.

Hey sorry, helemaal vergeten. Dit weekend verlaat Sinterklaas geveird dus was niet in stat ze teposten. Waarschijnlijk staan ze er morgen op :slight_smile: (hoop ik :wink: )

En inderdaad zoals aangegeven heb ik als forumsponsor (www.aramar.nl) een korting van 20% op de direct leverbare NBY horloges! De horloges zijn van zeer fraaie kwaliteit en de prijs is met de 20% korting echt scherp te noemen.

Hier zijn de foto’s dan, beetje verlaat maar beter laat dan nooit :slight_smile:

Hoop dat ze werken:

Leuk horloge, van harte proficiat!

Danku, ben er ook zeer tevreden over :slight_smile: