N(gekregen)A: Casio A158WA

Voor mijn verjaardag een leuk, sportief en retro horloge gekregen van mijn lieve vriendin. Zelf uitgezocht uiteraard. Lekker goedkoop, maar zeker weten een heel leuk horloge. Geïnspireerd door een video van HeSpokeStyle, voor degene die hem kennen.
Normaal draag ik horloges van ±40mm, maar ondanks de kastbreedte van 33mm draagt het horloge zeer fijn, denk ook mede dankzij de vierkante kastvorm. Band is stokstijf, maar ja voor de prijs van 35 euro kan je ook niet heel veel verwachten. Verder zeker een aanrader al zoek je een leuk horloge voor erbij voor een zacht prijsje👌
(Laat je trouwens niet misleiden door de in koeienletters geschreven WATER RESIST, heeft maar 3ATM waterbestendigheid)

31 likes

Leuk , en nog gefeliciteerd met je verjaardag.

1 like

Dankjewel!

1 like

Leuk man! Super cadeau van je vriendin :+1:. Ik vind het nog steeds een heel gaaf horloge.

lekkere pizza trouwens!

1 like

Dat is het zeker! Pizza smaakte ook zeer goed inderdaad😜

1 like

Heerlijke horloges…ongelofelijke waar voor het geld. Kunnen heel veel merken les van krijgen, van die gekke Japanners. Had er ooit ook één, ging maar niet stuk

1 like

Gefeliciteerd met deze lekkere retro NA! Natuurlijk ook met je verjaardag.
Veel plezier met dit mooie cadeau.

1 like

Hij is zo fijn! Gefeliciteerd en groeten van z’n neef :wave:

2 likes

Proficiat zowel met verjaardag als horloge! Heb recent ook eentje gekocht. Super prijs/kwaliteit!

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en je verjaardag!:partying_face::tada:

1 like

Bedankt allemaal!

Gefeliciteerd nog, toffe aanwinst!

1 like