N - o - a

Een nieuwe “oude” aanschaf kwam vandaag met de post, de Omega Seamaster Aqua Terra, van het vorig model, de 2503.50. Ik had deze jaren geleden in 42 mm, de 2502.50. Ik vond m schitterend, met name zijn super glossy zwarte plaat en het feit dat ie zo mooi dun is. Die 42mm AT draagt echter erg groot en zag er op de pols uit als 45 en dat vond ik niet mooi, dus mocht ie gaan.

Nu bleef ik op zoek naar een mooi dun horloge met een glossy plaat, om op een mooie alligator te dragen. Na lang zoeken vond ik dit mooie exemplaar in mint conditie, zo ongeveer de laatst uitgeleverde van dit model, hij komt uit 2014.

Genoeg gekletst, hier de plaatjes!

69 likes

Aqua Terra is zo’n compleet horloge, fantastisch. Deze is ook prachtig! Veel draagplezier!

2 likes

Duurde een tijd voordat ik aan de wijzers gewend was, maar is een schitterend horloge!
Veel draagplezier. :+1:

1 like

Mooi horloge @joepb!
Geniet er van!

1 like

Mooi horloge Joep! We zijn alleen betere foto’s gewend

1 like

Thanx Bas. Mn "leren-bandje horloge " kan ik afvinken! Jij veel plezier aan de Expl.1?

1 like

:wink: die volgen nog! Kwam net thuis en wouter nog snel n paar met daglicht maken

Heel heel heel fraai :ok_hand:

1 like

Heel mooi Joep! Geniet ervan.

1 like

Zeer zeker! Kan hem nu, op het werk, alleen nog niet echt dragen… :crazy_face:

1 like

Prachtig horloge!!!

1 like

Mooi, veel draagplezier!

1 like

Heeeeeeeeel mooi!!!
Dat is een enorme hoeveelheid stijl voor om de pols!.
veel draagplezier!

1 like

Erg mooi, veel plezier er mee!

1 like

Heel erg mooi,van Harte met deze nieuwe aanwinst.

1 like

Lekker hoor! :+1:

1 like

Prachtig!:heart_eyes:

1 like

Welja, na een schitterende Railmaster, Darkside of the moon nu weer een schitterende Aqua Terra… t houdt niet op hier… Maar desalniettemin, veel draagplezier toegewenst!

1 like

Mijn beste,

Veel draag-plezier met deze gelouterde Omega!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi te zien welke “noodzakelijke” segmenten anderen nog zien of zagen in hun (al heel fraaie) collectie :wink:

Hoe dan ook, proficiat met je mooie aanwinst!

1 like