Heel mooi, Certina gebruikt meestal wel ontspiegeld glas maar het lijkt op de foto wel erg te spiegelen? Of komt het net door de lichtinval?
Echt prachtig, mooie kleur wijzerplaat en een band die heel goed bij dit horloge past. Veel plezier ermee.
van harte proficiat
Ik vind alleen het grote datumvenster een beetje storend
Mooi, die groene plaat. Een paar maanden geleden heb ik een DS Podium gepast met dezelfde kleur wijzerplaat. Die spookt ook nog steeds door mijn gedachten
Mooi kleur!
Ik zal komende dagen nog wat fotoโs posten.
En dat vind ik juist weer mooi, zo zie je maar!
Uiteraard. Smaken verschillen. De kleur groen is subliem
Was ook niet negatief bedoeld!
Oh nee hoor, dat weet ik wel. We zijn (bijna ) allemaal vrienden hier. Maar ik vind dat echt juist mooi. Bedankt voor de felicitaties! Daarmee bedoel ik ook direct de rest van de club.
Prachtig!
Prachtige Certina, mooie afmeting, mooie groene dial en de โBig Dateโ staat bijzonder goed! Een plezierige tijd er mee gewenst.
Gefeliciteerd met deze prachtige NA !!!
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd met de aanwinst. Prachtig model met schitterende wijzerplaat en dito lugs. Het datumvenster is zoals gezegd iets groter, maar persoonlijk vind ik dat het goed past bij het horloge.
Geniet ervan en draag het met trots!
Horloge met een prachtige wijzerplaat! Het is niet gewoon groen, maar heeft verschillende tinten, geweldig! Hij lijkt alleen best groot? Wat is hij in diameter?
Thanks, hij is 41mm maar zeer geschikt voor mijn dunne pols vind ik zelf. Ik ga van de week eens met fotograferen aan de slag. Daar leent hij zich naar mijn mening uitstekend voor.
Knap!
Mooie Certina Andy!
Veel draagplezier toegewenst.
Fraai horloge
Mooie aanwinst. Wat is de lug 2 lug van deze certina?