NA: 1 van de eerste in NL 😅

Hoi,

Ik heb (weer) een nieuwe aanwinst! Vandaag bij Bouman Juwelier geweest. Vorige week hield Certina een launch event in Duitsland. Deze week zijn er een aantal uitgeleverd waarvan 2 aan Bouman. Na een gezellig gesprek met koffie de halve collectie gepast van FC tot Hamilton en Longines deze beauty meegenomen. Certina DS1 Big Date Special Edition. Blij mee!! :yum::yum: Hier zijn de foto’s…

Groeten,

Andy

93 likes

Ziet er mooi uit.

1 like

Gefeliciteerd, hij is prachtig! Ik zit deze ook serieus te overwegen voor naast mijn Ds ph200m. Het enige wat mij tegenhoudt is de onderste indice die op een diamantje lijkt… hoe is die in het echt?

2 likes

Was me niet opgevallen maar een interessante keuze inderdaad.

1 like

Erg fraai! Die kleur groen doet het goed en hoewel ik geen mash band fan ben vind ik 'm hier goed staan.

1 like

Proficiat, hij oogt wel erg groot op je pols, maar ik weet dat dergelijke foto’s kunnen vervormen.
Mooie details verder, heel fraaie plaat ook!

Grtz. Erik

2 likes

Erg mooie aanwinst :ok_hand:t2:

Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Ik ben normaal ook niet zo van de kleuren maar deze groen staat goed, heerlijkmakende fotos ook !
Veel (draag)plezier ermee .

1 like

Leuk horloge! Veel plezier van deze bijzondere verschijning :+1:

1 like

Mooi horloge! Enjoy👌

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd!

1 like

Mooi dat groen :star_struck:

1 like

Schitterend model! Had het verhaal gelezen, maar me niet ingeschreven. Ik sluit niet uit dat ik deze toch nog eens aan ga schaffen.

1 like

Dank jullie wel allemaal! De kleur/tint groen is echt perfect. Niet te licht of te donker. Met die uitloop naar het donker toe maakt hem ook niet té groen.

Dat valt helemaal niet op en zorgt voor 1 geheel.

Dat ben ik normaal ook niet maar hierbij past het erg goed. Ik zal deze band er dan ook op laten.

Hij is 41mm maar het vertekend inderdaad wat op de foto. Maat (lug to lug en diameter) is voor mij echt perfect en ik heb vrij dunne polsen (16,5cm).

1 like

Mijn beste,

Heerlijk zo’n groot datum-venster!!
Mooie band ook!! En een zeer fraaie wijzerplaat!!
Proficiat dan ook met deze “bij de tijd zijnde” Certina!!:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Mooi horloge zeg, schitterende groene dial :ok_hand:t2:

Proficiat :+1:t2:

1 like

Ik ben niet echt een fan van mesh banden, maar deze dial maakt dat ruimschoots goed. Groen is een moeilijke kleur om goed te krijgen op een horloge, maar als het goed is, is het ook verdomd goed!!!

1 like

Lekkere combi! Volgens mij is ie in het echt nóg mooier. Veel plezier ermee!

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Veel plezier ermee!!!
De dial-kleur is superb!!

1 like