Na 1 zeiger

Ja ik ben blij vandaag, een nieuwe aanwinst, echt stom toeval! Gister type ik Meistersinger in op marktplaats en deze keam naar boven, stond er net een dag op, doe een bod en bod werd aangenomen, vandaag dus nieuw om de pols deze oer Meistersinger uit 2004 :+1:

Echt een super leuke aanwinst, had er al 2 in het verleden, nou 3 keer scheepsrecht deze blijft opzeker!

17 likes

Gefeliciteerd! Blijft een apart gezicht die ene wijzer :wink:

Mooi, gefeliciteerd!

Mijn beste,

Proficiat met deze eigengereide klok!!
Ik wens je er veel plezier mee. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst .

Leuk dat jij er blij van wordt.
Deze modellen zijn aan mij niet besteed, moet steeds aan een unster denken.

1 like

Geweldige aanwinst. Ik had er twee en zal er ooit weer een hebben.

Proficiat, heerlijk eigenzinnige klokken en prima af te lezen voor iemand die kan klokkijken :wink:

1 like

Gefeliciteerd. Veel plezier er mee.

Dit is de handopwinder, toch?

Dezelfde die ik heb.

1 like

Ik had er ook ooit 2 zaten naast elkaar in de doos een 02 en een 2009 limited, beide verkocht maar bleef knagen, nu dus deze effe bandje er op gezet die ik nog had liggen, moet even een mooi bandje kopen!

2 likes

Mooie aanwinst! Proficiat!

Mooi ding, deze wil ik nog een keer gaan aanschaffen. Viel spass

1 like

Proficiat, mooi horloge!!

Proficiat.! Jij was dus de hoogste bieder. :blush:

1 like

Gefeliciteerd, mooie aankoop.
Veel draagplezier

Haha zat je ook te bieden hahaha

Klopt, had een mail klaar staan met een bod, maar kreeg telefoon, maar goed gun je hem van harte ! En veel plezier ervan !

1 like

Ik heb gewoon ook mail gedaan met bod, dat meebieden op marktplaats zelf doe ik niet aan mee :wink:

floris,
Heel mooi horloge, heb er 1 gehad, en om geruild op het forum voor een 3 wijzer meistersinger, en toch :unamused:

1 like

Ik blijf het een apart iets vinden maar des al niet te min een mooi horloge Proficiat ermee

1 like