NA - 12,5 jaar werkjubileum

Goedemorgen allemaal,

Ik ben nu 12,5 jaar in dienst bij mijn werkgever. Dit jubileum vier ik terwijl ik nog geen 30 jaar oud ben. Dus dat is natuurlijk een bijzonder moment. En wat past er als beloning voor mijzelf en als aandenken hier nu beter bij dan een horloge. Dit horloge heb ik al langer op het oog, en wist als langere tijd dat dit hem moest worden.

Op 3 april 2024 kwam die voorbij in het topic op het forum van @Gary1988
Ik was op slag verliefd. Toen direct een screenshot gemaakt en dit moest hem worden. Maar ik moest nog geduldig wachten tot april 2025 want dan zou mijn jubileum zijn.

In december 2024 kwam die van Gary in eens in het blauw te staan. Tja wat moet je dan als je jubileum nog niet aanstaande is en je geld aan andere (gezins)dingen besteed moet worden. Ja, maar hij staat nu te koop en dit is wel mijn kans dacht ik.

Maar eens overlegd met mijn broer (die ook mijn werkgever is :wink:) en met wie ik de horlogehobby deel. Hij zei, we kopen hem gewoon en de kosten dat regelen we later wel bij je jubileum. Zo gezegd zo gedaan! Bij Gary langs gegaan met ons tweeën en de koop rond gemaakt! Mijn broer heeft hem toen eerst in bewaring gehad t/m afgelopen week toen mijn jubileum was. En nu mag ik deze mooie Nomos Club Campus 38 Absolute Gray met veel trots dragen!

@Gary1988 nogmaals dank voor de deal destijds en bedankt voor het mooie gesprek aan je keukentafel over de gezamenlijk passie! De Nomos is in goede handen terecht gekomen en zal het nest nooit meer verlaten!

202 likes

Proficiat met je NA en je jubileum!

2 likes

Gefeliciteerd met je NA en je werk jubileum. Mooi om op je 30e al 12,5 jaar in dienst te zijn bij je broer :+1:t2:

2 likes

Mooi, die waardering die je krijgt van je broer annex werkgever! Prachtig horloge ook. :ok_hand: Dubbel gefeliciteerd.

1 like

Wat een mooie dial! Gefeliciteerd met deze 2 mijlpalen.

1 like

ziet er idd prachtig uit, en natuurlijk gefeliciteerd met je jubileum :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Super @deKoning ,Gefeliciteerd met je jubileum en heel veel plezier van het horloge!

2 likes

Top,gaaf horloge,proficiat met je jubileum en het horloge uiteraard :facepunch: :facepunch:

1 like

Van harte met deze mooie aankoop. Geniet er van. @Gary1988 Club neomatik kopen? Je weet dat je er weer een gaat willen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Haha, dat moment zal zeker nog komen Vincent, maar sta op het punt om een andere grail aan te kopen… dus nog ff wachten met weg doen :wink:

2 likes

Van harte gefeliciteerd met je jubileum en deze geslaagde Nomos. Lekker zo in het grijs. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi ding, ook gaaf met die oranje wijzer.

1 like

Mooi verhaal én een prachtig horloge👌. Ik vind Nomos een mooi merk👍

1 like

Gefeliciteerd met je jubileum en deze prachtige Nomos!

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Mijn beste,

Een mooi ingetogen horloge!!
Gefeliciteerd!!

Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je jubileum.Ik heb ook iets met Nomos. Omdat ze ik zoveel kleuren gemaakt zijn had ik aanvankelijk moeite met kiezen want ik wilde er wel een stuk of 5 verschillende. Nog steeds eigenlijk🥴 maar eh,

Deze is het geworden

Je hebt zelf een erg mooie uitgekozen, veel draagplezier voor vele jaren.

4 likes

Mooi verhaal, mooi horloge en een toffe broer die je in ere moet houden.
Gefeliciteerd met je jubileum!

1 like

Gaaf horloge. Gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:t2::tada: Hele leuke Nomos !

1 like