Superleuk geschreven en bovendien een schitterende Omega. Niks mis mee om af en toe even het jongetje van 14 te zijn.
Geniet van je mooie Omega!
Mijn vader had het ook altijd over omega, het was ook voor hem het horloge merk. Al vond hij Rolex ook erg mooi.
Evengoed, tof horloge! Mooi dat je jongens droom uitkomt!
Mooie Omega. Ergens zijn we hier allemaal kinderen. Voor een groot deel dan toch.
Vintage Omega, can’t go wrong there!
Veel draagplezier (minimaal 14 jaar ).
Click bait heet dat geloof ik
Precies dit.
Mooie intro, fraaie aanwinst. Gefeliciteerd en nog vele jaren jeugdig draagplezier!
Van harte! Mooie omega!
Dat zijn fijne momenten van vroeger het gevoel komt dan weer boven drijven. Lekker genieten!
Prachtig! Geweldig staat van het horloge, de wijzerplaat is heel strak. Gefeliciteerd
Grappig hoe je als horloge groentje toch een bepaald beeld krijgt van een merk, door invloeden van buitenaf. Op autofora kwam Tag Heuer vaak voorbij als hét merk dat je moest hebben. En dat was duur! Wow . Later kwam ik een autocoureur (en staalmagnaat) tegen met een IWC. Jongen naast me werd helemaal enthousiast. “Zag je wat hij om had?!….Een IWC!” Dan krijgt zo’n merk wel een magisch tintje. Was ook in de tijd dat het merk nog niet door Richemont was overgenomen.
Leuk verhaal verhaal en mooie aanwinst!
Veel plezier gewenst met deze prachtige Omega!
Precies dit, wat een horloge al niet teweeg kan brengen.
Zeer knap horloge, geniet ervan! Ook een leuk verhaal om te lezen, geeft er uiteraard net wat meer waarde aan.
Mooi verhaal, ik dacht even dat je ergens een 14 jarig ventje had gekocht…
Mooi verhaal, leuk zo je kinderwensen in vervulling te zien gaan.
En ook dat sommige dingen veel bereikbaarder zijn dan ze leken in de ogen van een kind, mooi
Mooi verhaal. Van harte met je NA!
Heel mooi en in een prachtige staat Gefeliciteerd met de aanwinst!
Mooi verhaal en zeker zo mooi horloge
leuk verhaal, veel plezier er mee!
ik wist eerlijk gezegd niet wat te verwachten toen ik klikte, maar de nieuwsgierigheid nam over